کنسرت گروه شیلر در تهران
برای دومین بار
کنسرت گروه موسیقی شیلر به سرپرستی «کریستوفر ون دیلن» ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفندماه سال جاری از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار بزرگ وزارت کشور به تهیه‌کنندگی پایگاه خبری «ریتم نو» برگزار می‌شود.
قبل از خواننده شدن، بلیط فروشی می کردم
گفت و گو با حمید عسگری
به نظر من یک سلبریتی با ازدواج منفور نمی‌شود و برعکس شرایط بهتری هم پیدا می‌کند و به هرحال ازدواج امری است که باید انجام شود و یک هنرمند نمی‌تواند تا پایان عمر مجرد باشد، اما ازدواج یک سلبریتی زمانی موفق خواهد بود که فرد در زمان مناسب یک انتخاب درست را داشته باشد. ازدواج کردن در شرایط درست به رشد انسان کمک می‌کند.
استیج زیر پای ستاره‌های نوظهور
گروه "پازل بند"
پازل بند از جمله گروه های موسیقی است که در دو، سه سال اخیر محبوبیت و طرفداران زیادی بین علاقه مندان ایرانی موسیقی پاپ پیدا کرده است. تا چندی پیش آنها با تنظیم ها و ملودی هایی که برای دیگران می ساختند شناخته می شدند اما در همان جایگاه نماندند و خودشان وارد دنیای خواندن ترانه هایشان شدند.
نگاهی به اجرای بخش راک و تلفیقی جشنواره
بدون در نظر گرفتن هر نوع بحث کیفی حداقل توازن در این انتخاب‌ها وجود دارد. اگرچه برخی مانند رامین‌بهنا به دلیل مراحل دریافت مجوز و بی‌احترامی دانستن این روند از شرکت در جشنواره خود داری کردند، اما با این حال گروه‌هایی مانند داماهی، بمرانی، گره، دال و امید نعمتی در جشنواره حاضر هستند.
«نوازندگان» در جایگاه وزنه‌برداران
نگاهی به برگزاری کنسرت‌های پاپ جشنواره فجر در سالن وزنه‌برداری آزادی
درآمد بخش پاپ حدود یک میلیارد تومان است رامین صدیقی: حق مخاطب است که صدای با کیفیت بشنود حسین خانی: خیلی‌ها ناراضی بودند
موسیقی نواحی در جشنواره موسیقی فجر
ما راویان قصه‌های رفته از یادیم
جشنواره موسیقی فجر تنها به موسیقی ردیف دستگاهی، پاپ یا تلفیقی تعلق ندارد و خوب است که اقوام مختلف ایرانی از ترک و لر و کرد و فارس و بلوچ در آن شرکت کنند، اما آنچه موجب گلایه فعالان موسیقی نواحی شده، عدم اطلاع‌رسانی و تبلیغ است.
«جالبوت» از بندرعباس تا تهران
گفت‌وگو با محمدعلی ذاکری، خواننده گروه «جالبوت» به بهانه اجرا در جشنواره
«جالبوت» کارش را در تهران با اجراه‌ای به اصطلاح کافه‌ای آغاز کرد. این گروه شاید در بندرعباس مخاطب داشت، اما هنوز وارد بازار اصلی موسیقی نشده بود و با اجرا در کافه‌ها تلاش کرد وارد دنیای بی‌دروپیکر موسیقی در تهران شود.
فروش جنس بنجل هنری
گفتگو با حمید متبسم
هیچ عیبی نمی‌بینم که کسی بخواهد پولدار یا معروف شود، ولی نه از راه فدا کردن هنر. ببینید کسانی مثل شفیعی کدکنی که پشتوانه فرهنگی دارند اصلا در چنین جامعه‌ای از خانه بیرون نمی‌آیند و ترجیح می‌دهند از این سموم دور باشند. روزی می‌رسد که همین جوانان که امروز دنباله‌رو این «شو»‌ها هستند متوجه می‌شوند آنچه از دست داده‌اند بزرگ‌تر از چیزی است که در این دوران به دست آورده‌اند.
«خوشبختی» با صدای امیر قدرجانی منتشر شد
چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» برگزار شد
از مهم‌ترین نکات جشن این شب تقدیر از یک عمر فعالیت کیهان کلهر بود که برای اولین‌بار در ایران صورت می‌گرفت. در ابتدای این بخش ضمن نمایش کلیپی با صحبت‌های نویسندگان و هنرمندان مختلف، گوشه‌هایی از فعالیت‌های بین‌المللی این هنرمند برای حاضران در مراسم به نمایش درآمد.
روز گذشته تالار وحدت تهران میزبان چهارمین جشن سالانه موسیقی ما بود. جشنی پرستاره؛ با حضور صدیق تعریف، منوچهر صهبایی، فریدون خشنود، بیژن بیژنی، هوشنگ جاوید، هنگامه اخوان، پری ملکی، خسرو سینایی، لوریس چکناواریان، هوشنگ کامکار، محمد جلیل عندلیبی، نادر مشایخی، عبدالجبار کاکایی، بهروز صفاریان، فرزاد فرزین، مریم حیدرزاده، مجید انتظامی، رضا یزدانی، رستاک حلاج، کیهان کلهر، احمد پژمان، سالار عقیلی و ... که به معرفی برگزیدگان موسیقی کشور در‌ سال ۹۵ اختصاص داشت...
تماشاگران ما را ذوق زده کردند/ قول همکاری با هنرمندان ایرانی
گفت‌وگو با آهنگسازی که مجذوب ایران شد
«اولافور آرنالدز» و گذر از برزخ عشق و عادت
از پنج سال پیش می‌خواستم به ایران بیایم، چون مجذوب کشور شما شده بودم و می‌دانستم که در ایران مردم موسیقی مرا گوش می‌دهند و آن را دوست دارند به همین دلیل از مدیر برنامه‌هایم خواستم برایم در ایران کنسرت بگذارد، اما آن زمان فکر نمی‌کردم که امکان این کار وجود داشته باشد.
روایت نوازنده ایسلندی از میهمان‌نوازی ایرانی‌ها
نشستی با اولافور آرنالدز
هیجان‌انگیزترین جایی که رفته، دربند بوده و از میهمان‌نوازی ایرانی‌ها متعجب بود. در جایی گفت: با هرکس که صحبت می‌کرده، او را دعوت به شام می‌کرده؛ حتی روز قبل که به بازار بزرگ تهران رفته و در میان بازار دنبال سرویس بهداشتی می‌گشته، افرادی او را به صرف غذا و شام دعوت کرده بودند.
از بلک‌لیس به‌عنوان بی‌تدبیرترین گروه تاریخ بشریت می‌توان یاد کرد؛ گروهی که تمام امکانات در اختیارش بود که رشد کرده و موسیقی بهتری عرضه کند، اما از هیچ‌کاری برای مبتذل‌ترشدن و به‌افتضاح‌کشیدن خودش فروگذار نکرد. بی‌اعتنایی‌شان به مسائل کیفی و فنی و متن ترانه‌ها از آن‌ها نمادی ساخت از یک گروه نازل. اما برویم سراغ بدترین ترانه تاریخ بشریت، یعنی آگادو.
    صفحه  از ۷
خبر فوری