نیاز واقعی بدن به پروتئین چقدر است؟
بدنسازها عاشق پروتئین هستند و ظاهرا بعضی‌ها عقیده دارند، هر چه بیشتر پروتئین مصرف کنند بهتر است، برای همین رژیم‌های غذایی‌شان را با پروتئین‌‌بارها، پودرهای پروتئین و پروتئین شیک‌ها کامل می‌کنند و گاهی نیز با هدف رشد بیشتر عضلات، اسیدهای آمینه را جداگانه مصرف می‌کنند.
طبیعی‌ترین روش‌های کاهش وزن
حقایق نشان می‌دهد، غذاهایی که در خانه آماده می‌شوند، سالم‌تر هستند و در حقیقت تاثیر به‌سزایی در تغییر عادات غذایی شما و در نتیجه کاهش وزن خواهند داشت.
اشتباهات رایج در کاهش وزن
با ۷ اشتباه بزرگ افراد در فرآیند کاهش وزن آشنا شوید.
راههای طبیعی افزایش اشتها
تغذیه سالم بدون داشتن اشتهای کافی نمیتواند موثر باشد چراکه ممکن است به اندازه کافی از غذاهای سالم و مواد مغذی مورد نیاز بدن مصرف نداشته باشید؛ اگر وزنتان مناسب است سعی کنید ضمن ورزش اشتهای خودتان را نیز افزایش دهید.
۹ غذایی که هرگز نباید بخورید
ضرب‌المثلی هست که می‌گوید: «بگو چه می‌خوری تا بگویم کیستی.» در دنیای امروز که پُر شده از غذاهای کلسترول‌دار و چرب، بهتر می‌توان معنی این ضرب‌المثل قدیمی را فهمید.
چرا نمی‌توانید به رژیم غذایی‌تان پایبند بمانید؟
رژیم گرفتن اقدامی است که عموما دوام چندانی ندارد. اغلب پس از گذشت مدت کوتاهی رژیم افراد می‌شکند و به سرعت هم وزنی که کم کرده بودند بر می‌گردد.
قهوه با بدن ما چه می‌کند؟
فواید قهوه
آیا قهوه خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می‌دهد؟ 112897 زن و مرد به مدت بیست سال موردمطالعه قرار گرفتند و نتایج جالبی حاصل شد. زنانی که حداقل سه فنجان قهوه در روز مصرف می‌کردند، خطر ابتلا به سرطان پوست در آن‌ها به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت. اما این اثر در مردان دیده نشد.
بمب های قوی چربی سوز که به طرز عجیبی لاغرتان می کند
داشتن چربی‌های شکم طبیعی است و به عبارتی بخشی از اندام طبیعی و سالم شما به حساب می‌آید.
15 روش برای لاغری در 15 دقیقه
چگونه زود لاغر شویم؟
روش‌های لاغری سالم و ماندگار، فرآیندی کوتاه است که نیاز به چندین هفته و یا چندین ماه دارد. اما این مسئله بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید از همین حالا فرآیند لاغری را آغاز کنید.
۳۷ نکته برای رهایی از چاقی
ساده اما مفید
این نکات ممکن است ساده به نظر برسند، اما با رعایت آن‌ها برای مدت طولانی می‌توانید به وزن ایده‌آل خود دست یابید.
از چاقیِ سال نو در امان بمانید!
چقدر مراقب آجیل و شیرین‌های نوروز هستید؟
ایام عید به دلیل کاهش فعالیت و افزایش مصرف آجیل و شیرینی می تواند تهدیدی برای افزایش وزن و چاقی باشد.
اگر نیمی از روز، روی صندلی کارتان نشسته باشید، بعید نیست که با وجود محدود کردن میزان غذایتان در هر وعده، باز هم اضافه ‌وزن رهایتان نکند.
آنچه باید درباره دمنوش های کاهش وزن بدانید
ادعای چای ها و دمنوش های رژیمی این است که می توانند به تمیز کردن، سم زدایی و به طور کلی کاهش وزن بدن کمک می کنند. اما مدارکی که نشان دهد آنها حداقل یکی از این کارها را انجام دهند در بهترین حالت، ناقص است.
    صفحه  از ۲
۲۴ ساعت ترامپ چگونه می‌گذرد؟
نیویورک تایمز روایت کرد
نگاه ویژه

امید به روزنه تنگ "انجمن صنفی روزنامه نگاران"

باید این انجمن را راه‌اندازی کنیم، جلوتر برویم و موانع را...

ارتباط فساد با فردگرایی

وقتی در جامعه‌ای حوزه مشارکت، تعاملات و ارتباط به حداقل...

پیشنهاد آزمون یک فرضیه

در هر دو صورت پذیرش و عدم پذیرش یک روایت را بیش از آنکه...

تأملی بر سیره اخلاقی خاتم‌الأنبیاء(ص)

تساهل و گفت‌وگو، منطق پیامبر(ص) در مواجهه با «دیگری» است
پیشنهاد
در نگاه زیست محوری
"مرگ" وجود ندارد!
کی باید مشاوره برویم؟
تفاوت‌های مشاوره و روان‌درمانی
کی باید مشاوره برویم؟
چه کسی به انقلاب اکتبر خیانت کرد؟
ظهور و سقوط تروتسکی؛ فرمانده تنهای انقلاب
چه کسی به انقلاب اکتبر خیانت کرد؟