برخی عادت های روزمره ای که داریم، در عین بی خطر بودن مانع از کاهش وزن اضافی می شوند، چون در روند سوخت و ساز بدن اشکال ایجاد کرده و مانع از کالری سوزی در طول روز می شوند.
روشهای مناسب افزایش قد بعد از 18 سالگی
یادتان هست وقتی که بچه بودید طناب بازی می‌کردید؟ شاید دلیل اینکه قدتان آنگونه که باید بلند نشده همین باشد که دست از طناب زدن کشیده‌اید، چون طناب زدن یک راه عالی برای افزایش قد است. برای مبتدی‌ها، 3 ست با 5 پرش مناسب است و فراموش نکنید که همیشه باید فرود آمدن‌تان نرم و شبک باشد، نه سنگین و تیز، چون ممکن است زانوها و کف پاهای‌تان آسیب ببیند.
خواب، بی‌دردسرترین شیوه لاغری
شاید در نگاه اول، نود دقیقه خوابِ بیشتر شیوه ای برای لاغری به نظر نرسد اما بر اساس پژوهشی جدید، می تواند روشی برای کم کردن اضافه وزن باشد. طبق یافته های دانشمندان کالج کینگ در لندن، کسانی که خواب بیشتری دارند، احتمال استفاده از مواد قندی یا کربوهیدرات های خانگی در آن ها کمتر است.
نشانه‌هایی که خبر از فیت شدن‌ تان می‌دهد
مدتهاست که با جدیت تمرین می‌کنید و هر روز باشگاه می‌روید تا هدف خاصی را دنبال کنید یا اینکه فقط می‌خواهید سطح سلامت و فیتنس خود را بالا ببرید. هر چند متعهد و با انگیزه ماندن می‌تواند کار سختی باشد، اما نقاط عطفی در مسیرتان وجود دارد که به شما کمک می‌کند با انگیزه‌ی بیشتری به تمرینات خود ادامه دهید. این 15 نقطه‌ی عطف را بررسی کنید تا ببینید تاکنون به چند مورد از آنها دست پیدا کرده‌اید.
اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن در طول روز برنامه‌ریزی داشته باشید و از مصرف این نوشیدنی گیاهی بدون برنامه پرهیز کنید.
با ۸ روش عجیب و غیر عادی که می‌تواند به کاهش وزن کمک کند آشنا شوید.
از دست دادن ۹ کیلوگرم در عرض دو هفته، نیاز به تغییرات اساسی در مصرف غذا و ورزش داشته و می‌تواند تحولاتی را در الگوهای خواب و مدیریت استرس بطلبد.
۵ غذایی که به چربی سوزی کمک می‌کنند
راهنما تناسب اندام
زمانی که صحبت از کاهش وزن می‌شود، این سوال پیش می‌آید، چه غذاهایی بخوریم تا چربی‌ها را بسوزانیم؟
5 راه برای کاهش وزن، که ربطی به تغذیه ندارد
یادتان باشد؛ اگر می‌خواهید به روش سالمی وزن کم کنید، باید مطمئن شوید که این روش، تغییری در سبک زندگی‌تان است. برنامه‌های بسیار محدود کننده و سخت، تنها برای یک مدت کوتاه دوام می‌آورند و کمکی به کاهش وزن‌تان نمی‌کنند.
7 ترفند برای لاغر کردن بازوها در یک هفته
بازوها از جمله نقاطی از بدن هستند که لاغر کردن آن‌ها بسیار سخت است.
پله‌پله تا کنترل وزن
در این مطلب به 7 اقدام و عادت غذایی که تکرارش موجب کاهش کالری دریافتی در طول یک سال می‌شود، اشاره کرده‌ایم که انجام آنها، کاهش تقریبا 500 کیلوکالری در دریافت انرژی را به دنبال دارد.
راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟
در حالت ایده‌آل، ‌بهترین شیوه علمی برای کاهش چربی‌های موضعی بدن حین فعالیت ورزشی،‌ حفظ شدت فعالیت بدنی به‌طور مداوم و در یک بازه زمانی زیاد است.
نکاتی درباره لاغری اصولی از دید پژوهشگران
امروزه مقالات زیادی درمورد لاغری می‌خوانیم. بسیاری از این مقالات به‌نظر گیج‌کننده می‌آیند. پژوهش‌های علمی جدید نیز که به نکات خوب و ارزشمندی درمورد سوخت‌وساز بدن اشاره کرده‌اند، در مرحله‌ی عمل، به اموری گمراه‌کننده تبدیل می‌شوند.
اگر منظم ورزش نکنید، چه اتفاقی می‌افتد؟
اگر بطور منظم ورزش نكنيد، ممكن است متوجه شويد زماني كه از پله بالا مي رويد يا كيسه سنگيني را براي چند قدم حمل مي كنيد، نفس كم مي آوريد.
چرا وزن کم نمی‌کنیم؟
پیاده روی می‌کنید، حساب کالری‌ها را دارید، باشگاه می‌روید و تمام تلاش‌تان را می‌کنید که وزن کم کنید اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. موضوع چیست؟
    صفحه  از ۳
خبر فوری