زندگی -
چگونه با دوچرخه وزن کم کنیم؟
برنامه کاهش وزن با دوچرخه ثابت
آیا برای کاهش وزن با دوچرخه ثابت تمرین می‌کنید؟چه مبتدی باشید و چه حرفه‌ای، می‌توانید از چند توصیه برای بهبود برنامه کاهش وزن بهره ببرید.
دانشمندان آمریکایی موفق شدند حسگری ابداع کنند که غذای مصرف شده را بررسی می‌کند.
معمولا افراد نمی‌توانند در زمان تعطیلات در مقابل وسوسه خوردن مقاومت کنند و اغلب بعد از به پایان رسیدن تعطیلات اضافه وزن پیدا می‌کنند و عضلات بدن را به دلیل ورزش نکردن از دست می‌دهند. با روش‌های زیر می‌توانید از این روند جلوگیری کنید.
امروز مشکل چاقی و اضافه وزن محدود به بزرگسالان نیست و این مشکل روندی صعودی و رو به رشد در کودکان نیز داشته، به طوری که چاقی کودکان در قرن حاضر به یکی
بنابر مطالعه‌ای که در نشریه Experimental Biology and Medicine منتشر شده است، بوی گریپ فروت و لیمو توانایی بدن برای چربی سوزی را تقویت می‌کنند، در شرایطی که مانع از افزایش وزن بیشتر نیز می‌شوند.
فواید درست جویدن غذا
تاثیر جویدن غذا در لاغری
گاهی اوقات ما نسبت به غذا‌های مورد علاقه خود حرص و ولع خاصی داریم و در سریع ترین زمان ممکن آن را تمام می کنیم.
برخی عادت های روزمره ای که داریم، در عین بی خطر بودن مانع از کاهش وزن اضافی می شوند، چون در روند سوخت و ساز بدن اشکال ایجاد کرده و مانع از کالری سوزی در طول روز می شوند.
روشهای مناسب افزایش قد بعد از 18 سالگی
یادتان هست وقتی که بچه بودید طناب بازی می‌کردید؟ شاید دلیل اینکه قدتان آنگونه که باید بلند نشده همین باشد که دست از طناب زدن کشیده‌اید، چون طناب زدن یک راه عالی برای افزایش قد است. برای مبتدی‌ها، 3 ست با 5 پرش مناسب است و فراموش نکنید که همیشه باید فرود آمدن‌تان نرم و شبک باشد، نه سنگین و تیز، چون ممکن است زانوها و کف پاهای‌تان آسیب ببیند.
خواب، بی‌دردسرترین شیوه لاغری
شاید در نگاه اول، نود دقیقه خوابِ بیشتر شیوه ای برای لاغری به نظر نرسد اما بر اساس پژوهشی جدید، می تواند روشی برای کم کردن اضافه وزن باشد. طبق یافته های دانشمندان کالج کینگ در لندن، کسانی که خواب بیشتری دارند، احتمال استفاده از مواد قندی یا کربوهیدرات های خانگی در آن ها کمتر است.
نشانه‌هایی که خبر از فیت شدن‌ تان می‌دهد
مدتهاست که با جدیت تمرین می‌کنید و هر روز باشگاه می‌روید تا هدف خاصی را دنبال کنید یا اینکه فقط می‌خواهید سطح سلامت و فیتنس خود را بالا ببرید. هر چند متعهد و با انگیزه ماندن می‌تواند کار سختی باشد، اما نقاط عطفی در مسیرتان وجود دارد که به شما کمک می‌کند با انگیزه‌ی بیشتری به تمرینات خود ادامه دهید. این 15 نقطه‌ی عطف را بررسی کنید تا ببینید تاکنون به چند مورد از آنها دست پیدا کرده‌اید.
اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن در طول روز برنامه‌ریزی داشته باشید و از مصرف این نوشیدنی گیاهی بدون برنامه پرهیز کنید.
با ۸ روش عجیب و غیر عادی که می‌تواند به کاهش وزن کمک کند آشنا شوید.
از دست دادن ۹ کیلوگرم در عرض دو هفته، نیاز به تغییرات اساسی در مصرف غذا و ورزش داشته و می‌تواند تحولاتی را در الگوهای خواب و مدیریت استرس بطلبد.
۵ غذایی که به چربی سوزی کمک می‌کنند
راهنما تناسب اندام
زمانی که صحبت از کاهش وزن می‌شود، این سوال پیش می‌آید، چه غذاهایی بخوریم تا چربی‌ها را بسوزانیم؟
5 راه برای کاهش وزن، که ربطی به تغذیه ندارد
یادتان باشد؛ اگر می‌خواهید به روش سالمی وزن کم کنید، باید مطمئن شوید که این روش، تغییری در سبک زندگی‌تان است. برنامه‌های بسیار محدود کننده و سخت، تنها برای یک مدت کوتاه دوام می‌آورند و کمکی به کاهش وزن‌تان نمی‌کنند.
    صفحه  از ۴
نگاه ویژه

در نکوهش کنکور و ستایش مهارت

سیده ضحی حسینی‌نصر
پرطرفدار