مادر ناامید دختر بیمارش را کشت و خودکشی کرد

یک مادر اهل « هند» فرزند بیمار خود را به قتل رساند.

کد خبر : ۴۰۹۹
بازدید : ۱۵۴۱
یک مادر اهل « هند» فرزند بیمار خود را به قتل رساند.

به گزارش ابتکار، خانم " ویدهی چادها " اهل " دهلی " پس از کشتن دختر 2 ساله خود مبادرت به خودکشی کرد.

براساس گزارش پلیس خانم "چادها " که پس از متولد شدن دخترش متوجه وجود سرطان در او شد و پس از 2 سال مراقبت پزشکان از او وقتی که دیگر هیچ امیدی به بهبود دخترش نداشت و از این بابت افسرده شده بود تصمیم به پایان دادن به زندگی زجر آور دختر و خودش کرد و در نامه‌ای آخرین آرزوی خود را از خانواده‌اش در خواست کرد.

پلیس در ادامه افزود: این آخرین حرف‌های خانم " چادها " قبل از خودکشی است. (من خودم را می‌کشم و این در حالی است که چندی پیش دخترم " گورنی" را کشتم، دخترم دیگر از این مرض نجات پیدا نمی‌کرد من و شوهرم همه‌ی تلاش خود را کردیم. لطفا جسد من را به همراه جسد دخترم بسوزانید تا خاکسترمان تا ابد در کنار هم باشد.)

همسر " چادها " آقای " پرادیپ" وقتی به خانه برگشت و کسی درب خانه را باز نکرد حصار خانه را شکست و وقتی وارد شد با جسد دخترش بر روی زمین و همسرش که از سقف حلق‌آویز شده بود رو به رو شد .او هراسان با پلیس تماس گرفت و هنگام رسیدن پلیس به محل جنایت آنها به جسد " گورنی " کوچک و خانم " چادها " بر روی زمین در اتاق خوابش روبه رو شد.

همچنین خانم " چادها " در نوشته خود یاد آور شد که همسر او هیچ مسئولیتی بابت این حادثه ندارد و او همیشه هسرش را دوست داشته است.

آقای " پرادیپ" در ادامه افزود: این تراژدی از ناامیدی همسرش از ادامه درمان دخترمان نشات گرفت و از خدا برای هردوشان طلب آرامش کرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید