برانکو در پرسپولیس ماندگار شد

فدراسیون فوتبال کرواسی، شاشیچ 61 ساله را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد تا پیوستن برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی کشورش منتفی شود.

کد خبر : ۴۲۱۹
بازدید : ۱۲۷۰
فدراسیون فوتبال کرواسی، شاشیچ 61 ساله را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد تا پیوستن برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی کشورش منتفی شود.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال کرواسی سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد جانشین کواچ را انتخاب کرد و با عقد قراردادی سه ساله شاشیچ را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید.

داور شوکر رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی در نشستی خبری گفت: کمیته اجرایی فدارسیون فوتبال کرواسی پس از بررسی‌های لازم تصمیم گرفت که شاشیچ را با عقد قراردادی سه ساله جذب کند. با مربی قرارداد امضا کرده‌ایم که به توانایی‌های او ایمان داریم. او می‌تواند زمینه را برای صعود کرواسی به جام ملت‌های اروپا مهیا کند.

شاشیچ مربی 61 ساله و باتجربه‌ای است. او توانسته با دینامو زاگرب قهرمانی در لیگ کرواسی و جام حذفی را به دست آورد. کرواسی از 8 بازی خود در انتخابی جام ملت‌های اروپا تنها 14 امتیاز به دست آورده و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم دو امتیاز از نروژ، تیم دوم جدول رده بندی کم دارد اما هنوز شانس صعود به مرحله نهایی را دارد.

پیش از این برانکو ایوانکوویچ هم یکی از گزینه‌های جانشینی کواچ بود، اما در نهایت فدارسیون فوتبال کرواسی به سرمربی پرسپولیس رای نداد تا او در قرمز پوشان پایتخت بماند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید