ماجرای مرگ ریحانه پارسا؛ شایعه برای جذب فالوئر؟

ماجرای مرگ ریحانه پارسا؛ شایعه برای جذب فالوئر؟

این نخستین بار نیست که ریحانه پارسا به شایعه پردازی برای دیده شدن متهم می‌شود. البته به نظر می‌رسد که آخرین بار هم نخواهد بود. اما حالا انتشار خبر مرگ اش موجی از واکنش‌ها و انتقاد‌ها را به دنبال داشته است. فعالان رسانه‌ای بر این عقیده اند که انتشار پیام‌های شائبه برانگیز درباره مرگ و خودکشی از سوی ریحانه پارسا، بیشتر برای افزایش دنبال کننده بوده است. آن‌ها ریحانه پارسا را متهم می‌کنند که او از طریق ایجاد شایعه به دنبال سود حاصل از تبلیغات بوده است.

کد خبر : ۱۰۰۰۷۰
بازدید : ۸۴۱۴

فرادید | انتشار یک پیام تصویری در صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا، بازیگر جنجالی سال‌های اخیر باعث شد تا شایعه مرگ او دست به دست بچرخد. شایعه‌ای که بعد از گذشت یک روز از سوی پلیس استانبول تکذیب شد. فعالان رسانه‌ای معتقدند که ریحانه پارسا با هدف جذب دنبال کننده اقدام به انتشار پیام شائبه انگیز درباره مرگ خود کرده است.

به گزارش فرادید؛ ریحانه پارسا که در طول یک سال اخیر، پای ثابت جنجال‌های اینستاگرامی است، این بار پیامی درباره آخرین کار‌ها پیش از مرگ منتشر کرد. برخی رسانه‌ها روز بعد مدعی شدند که او دست به خودکشی زده است. برخی نیز ادعای قتل او را مطرح کردند.

اما ساعاتی پس از انتشار این شایعه‌ها، رسانه‌های فارسی زبان به نقل از پلیس استانبول، شایعه مرگ ریحانه پارسا را تکذیب کردند. پلیس ترکیه گفته که گزارشی در این مورد دریافت نکرده است. البته پس از تکذیب مرگ ریحانه پارسا، او با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی و یک توییت خبر مرگ اش را رد کرد. اما نگفت که چرا با گذشت یک روز به شایعه‌ها درباره مرگ اش پاسخی نداده است.

او سال گذشته ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد. پس از آن نیز با انتشار تصاویری با ظاهری متفاوت جنجال آفرین شد.

ماجرای مرگ ریحانه پارسا؛ شایعه برای جذب فالوئر؟

شایعه مرگ برای جذب مخاطب؟

این نخستین بار نیست که ریحانه پارسا به شایعه پردازی برای دیده شدن متهم می‌شود. البته به نظر می‌رسد که آخرین بار هم نخواهد بود. اما حالا انتشار خبر مرگ اش موجی از واکنش‌ها و انتقاد‌ها را به دنبال داشته است.

فعالان رسانه‌ای بر این عقیده اند که انتشار پیام‌های شائبه برانگیز درباره مرگ و خودکشی از سوی ریحانه پارسا، بیشتر برای افزایش دنبال کننده بوده است. آن‌ها ریحانه پارسا را متهم می‌کنند که او از طریق ایجاد شایعه به دنبال سود حاصل از تبلیغات بوده است.

در این میان بخشی از کاربران نیز می‌گویند که او بیش از آنکه به دنبال افزایش دنبال کننده باشد، سعی در دیده شدن و ماندن در صدر اخبار را دارد.

برخی هم مدعی اند که ریحانه پارسا مشاور رسانه‌ای دارد و براساس برنامه ریزی آن‌ها اقدام به انتشار شایعه و پست‌های جنجالی درباره خودش می‌کند.

البته برخی از رسانه‌ها نیز با ایجاد نظرسنجی، از کاربران خواسته اند تا هدف از طرح شایعه مرگ رحانه پارسا را از میان دو گزینه شایعه تبلیغاتی و واقعیت مرگ او انتخاب کنند. در این میان ۸۷ درصد کاربران گزینه شایعه تبلیغاتی را انتخاب کرده اند.

در مقابل بخشی از کاربران نیز به حمایت از ریحانه پارسا پرداخته اند. آن‌ها معتقدند که هر کسی ممکن است در موقعیت او به فکر خودکشی بیفتد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید