GS8 چینی؛ رقیب کادیلاک و هیوندای

GS8 چینی؛ رقیب کادیلاک و هیوندای

تریم هیبریدی برای ترامپچی جی اس ۸ مدل ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده که براساس معماری نسل چهارم تی اچ اس تویوتا شکل گرفته است دقیقا شبیه نمونه‌ای که کمپانی ژاپنی در هایلندر مورد استفاده قرار داده است.

کد خبر : ۱۰۲۶۰۴
بازدید : ۸۷۸۳

کمپانی گاک بروزرسانی ۲۰۲۲ از شاسی بلند میان سایز خود GS۸ را رونمایی کرده که به اعتقاد کارشناسان جز زیباترین محصولات حال حاضر صنعت خودروی چین است. قیمت پایه این خودرو حدود ۳۰ هزار دلار پیش بینی می‌شود.

نقطه قوت طراحی جی اس ۸ به بخش دماغه آن مربوط می‌شود که در مدل ۲۰۲۲ الگوی چراغ‌های اصلی از حالت افقی به عمودی تغییر کرده که اتفاقا بروزرسانی کاملا موثری هم بوده و به خوبی مخاطب را جذب می‌کند. گرافیک داخلی این چراغ‌ها نیز نقطه قوت دیگر آن است که فوق العاده جالب و باکیفیت به نظر می‌رسند.

جلوپنجره دارای بافت جدید با نمای کرومی و لوگوی بزرگ خودروساز از دیگر رویداد‌های این قسمت است. ترامپچی جدید حدود ۵ متر طول و ۳ متر در فاصله بین محور‌ها توسعه یافته که با این ابعاد و ظاهری که مشاهده می‌کنید می‌توان آنرا به هیوندای پالیسید و همچنین کراس اوور زیبای کادیلاک شبیه دانست.

ابعاد دقیق این خودرو برابر است با: ۴۹۸۰ میلیمتر طول، ۱۹۵۰ میلیمتر عرض، ۱۷۸۰ میلیمتر ارتفاع و ۲۹۲۰ میلیمتر فاصله بین محورها. خودرو در تریم ۶ و همچنین ۷ صندلی قابل سفارش است. موفقیت و اثرگذاری طراحی در نمای جانبی با خط شانه قدرتمند و جزئیاتی که در نظر گرفته شده کاملا مشهود است و همین شرایط برای نمای عقب نیز تکرار شده است.

این محصول براساس پلتفرم ارتقا یافته GPMA توسعه یافته که در زبان ساده می‌توان آنرا به تعلیق بهتر بویژه در قسمت عقب، پشتیبانی از سامانه تمام چرخ محرک با ۲۵ درصد بهبود عملکرد، ۲۴ درصد بهبود در کیفیت رانندگی، ۲۸.۳ درصد بهبود در کیفیت فرمان پذیری، ۳۰ درصد بهبود کیفیت عملکرد سیستم ترمز، ۵ درصد کاهش مصرف سوخت تشریح کرد.

در بخش پیشرانه (اطلاعات این قسمت بطور رسمی تایید نشده است) تریم پایه محور جلو از تپنده ۴ سیلندر ۲ لیتری استفاده شده که ۲۵۲ اسب بخار خروجی و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ می‌شود.

همچنین تریم هیبریدی برای ترامپچی جی اس ۸ مدل ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده که براساس معماری نسل چهارم تی اچ اس تویوتا شکل گرفته است دقیقا شبیه نمونه‌ای که کمپانی ژاپنی در هایلندر مورد استفاده قرار داده است.

هرچند در این مورد اطلاعات دقیق وجود ندارد، اما اگر هایلندر الگوی کار باشد باید منتظر پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی در هماهنگی با موتور الکتریکی روی محور عقب باشیم که مجموعا ۲۴۳ اسب بخار خروجی دارد.

فضای داخل کابین محیطی باکیفیت است که فناورانه‌های آن کاملا خودنمایی می‌کنند. نمایشگر ۱۲.۲۵ اینچی برای اطلاعات کیلومتر و نمایشگر بزرگ ۱۴.۶ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی انتخابی شایسته برای این چینی خوش ساخت هستند. سطح ۲ رانندگی خودران و ۲۷ آپشن در بخش ایمنی از دیگر امکانات این خودرو است:

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید