اوروس جی-پاور؛ تیونینگ جذاب لامبورگینی
چی-پاور اکنون یک فصل جدید شغلی را تجربه میکند و این بار صحبت از لامبورگینی است و جالب آنکه ماجراجویی جدید با شاسی بلند ایتالیایی یعنی اوروس آغاز شده است.
مجموعه جی-پاور حدود ۴۰ سال قبل فعالیت خود را با تیونینگ خودروهای ب ام و آغاز کرد. در سال ۲۰۱۴ سراغ مرسدسهای آ ام گ رفت و از ۲۰۱۹ نیز پورشه را در پوشش خدمات تیونینگ خود قرار داد.
چی-پاور اکنون یک فصل جدید شغلی را تجربه میکند و این بار صحبت از لامبورگینی است و جالب آنکه ماجراجویی جدید با شاسی بلند ایتالیایی یعنی اوروس آغاز شده است.
جی-پاور پیشرانه استاندارد اوروس که ۸ سیلندر ۴ لیتری با ۶۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر است را مورد جراحی قرار داده تا اعداد مذکور به ۷۴۰ اسب بخار و ۹۵۰ نیوتن متر افزایش یابند. نکته جالب آنکه جی-پاور این به روزرسانی را تنها با روش نرم افزاری روی اوروس ایجاد کرده و به عبارت دیگر از بستر موجود در حالت کاملا بهینه خروجی میگیرد.
اما برای مشتریانی که همچنان تشنه اسب بخار هستند، امکان سفارش بسته اسپرت برای دستیابی به ۷۸۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر فراهم است. در این مرحله تغییراتی مانند به روزرسانی سیستم اگزوز، مپ و بهبود عملکرد توربو با استفاده از ایرکولرهای بزرگتر نیز اعمال میشود.
جی-پاور در بخش طراحی جزئیات اسپرت برای بدنه نیز بسیار فعال عمل میکند تا سپر جلو، جلوپنجره، دیفیوزر عقب، اسپویلر سقف و... اختصاصی برند خود را نصب کند. رینگهای طرح Y نیز زیبایی نمای جانبی را بیشتر کرده اند.
در فضای کابین، جی-پاور از عناصر نارنجی رنگ به منظور شکل گیری محیطی خاص استفاده کرده است.