سورنتو با آرایش، قیمت و موتور جدید
درباره نسخه به روز شده کیا سورنتو مدل2018، کره‌ای 300میلیونی

سورنتو با آرایش، قیمت و موتور جدید

با آنکه پیش بینی قیمت سورنتوی جدید در شرایط فعلی بازار خودروی کشور چندان منطقی به نظر نمی رسد اما به توجه به قیمت حدود 280 میلیونی مدل های موجود در ایران،مشاهده برچسب قیمت 300 الی 320 میلیون تومانی بر روی نخستین سورنتوهای 2018 وارداتی چندان دور از ذهن نیست.
شورولت کوروت؛ ارزان ولی سریع و جسور

شورولت کوروت؛ ارزان ولی سریع و جسور

با توجه بیشتر به بدنه کوروت، چیزی که در گام نخست بسیار جالب توجه بوده دقت بسیار بالایی است که طراحان کوروت در ساخت حجم کلی بدنه به کار گرفته‌اند و جالب است که کار اند درایو برای این پروسه عنوان طراحی جز به جز را برگزیده است. هواکش‌های کنار، خطوط متعدد، رکاب‌های کناری، جلوپنجره تیز، چراغ‌های بومرنگی در کنار خم جذاب بخش عقب و کاپوت پر تلاطم جلو همه و همه از کار طاقت‌فرسایی خبر می‌دهد که طراحان شورولت روی فرم بدنه کوروت انجام داده‌اند و نتیجه خوبی نیز به دست آورده‌اند. جالب است که با وجود قیمت پایین کوروت، این خودرو در افکار عمومی محصولی به غایت گران به نظر می‌رسد و هیچکس از عامه فکرش را هم نمی‌کند که این سوپراسپورت آمریکایی فقط 50 هزار دلار قیمت دارد.
الهه فرانسوی؛ چیزی شبیه هیچ چیز!
آزمایش رانندگی دی‌اس 5 ، هاچ‌بک 230 میلیونی بازار ایران

الهه فرانسوی؛ چیزی شبیه هیچ چیز!

دی‌اس 5 را باید شکلاتی خوشمزه با طعمی متفاوت و مطبوع دانست که در میان گزینه های مختلف خرید خودرو در رنج 200 تا 300 میلیون تومان می تواند تجربه ای متفاوت باشد، به شرط اینکه شما خاص بودن را بپسندید و از تفاوت استقبال کنید.
تسلا کمر به قتل بنز و ب.ام.و بسته
گزارش جالب اشپیگل از نگرانی برندهای آلمانی درباره رقابت با سازندگان جدید خودروهای الکتریکی

تسلا کمر به قتل بنز و ب.ام.و بسته

اینکه در سال های آتی چه بر سر صنعت خودروی آلمان خواهد آمد چندان مشخص نیست اما می توان پیش بینی کرد نقش پررنگ برندهای آلمانی در این بخش از بازار احتمالا با ورود تسلا و سازندگان چینی مشابه تا حدود زیادی کمرنگ خواهد شد و حتی احتمال تلفات بالا و حذف برخی از مهمترین خودروسازان آلمانی از بازار نیز وجود دارد.
واردات با ژست تولید ملی!
خودروسازان داخلی در تلاشند درآمد واردات خودرو را نیزتصاحب کنند

واردات با ژست تولید ملی!

صرف نظر از همه عیوبی که در صورت ورود خودروسازان داخلی به پروسه واردات احتمال ایجادشان بالاست، باید این سوال را از مسئولان دو شرکت سایپا و ایران خودرو پرسید که به جای واردات محصولاتی مانند 301 و 508 یا تلاش برای واردات خودروهای کیا و نیسان، چرا روی ایرادات انبوه دو خودروی دنا و ساینا تمرکز نمیِ کنید؟ چرا وضعیت آشفته خدمات پس از فروش محصولاتتان را سامان نمی دهید؟
نیسان قشقایی چقدر ایمن است؟

نیسان قشقایی چقدر ایمن است؟

نیسان قشقایی یکی از کراس‌اورهای ایمن در بازار ایران است. این اتومبیل در آزمون ایمنی یورو ان‌کپ سال ۲۰۱۴ موفق به کسب ۵ ستاره زرد رنگ کامل شد. امروز قصد داریم تا نگاهی به ایمنی ایمنی خودرو داشته باشیم.
فورد، دوج‌ یا شورولت؛ پادشاه شمال کیست؟
ویدئو/ مقایسه در بدترین شرایط آب و هوایی

فورد، دوج‌ یا شورولت؛ پادشاه شمال کیست؟

برای رسیدن به جزایر فاندلند و لابرادور در شمال کانادا باید 75 مایل را می پیمودیم و در حین مسیر سواری با دوج رام که مثل یک تخت بزرگ است، نرم و راحت بود. بعد از سوار شدن به کشتی حالا در جزیره ای بسیار زیبا به دنبال بررسی توانمندی های هر یک از این سه خودرو هستیم
هیوندای سوناتا NF چقدر ایمن است؟

هیوندای سوناتا NF چقدر ایمن است؟

سوناتا یکی از مشهورترین محصولات شرکت هیوندای است. هیوندای سوناتا مدل ۲۰۰۶ در آزمون ایمنی یورو ان‌کپ توانست نتیجه‌ی خوبی را در کارنامه‌ی خود ثبت کند و به عنوان یکی از خودروهای نسبتا ایمن دوره‌ی خود شناخته شود. ابتدا نظر شما را به کلیپ تست ایمنی این خودرو جلب می‌کنیم.
عملکرد ضعیف شورای رقابت
در زمینه قیمت گذاری خودرو

عملکرد ضعیف شورای رقابت

دولت موظف به فراهم سازی شرایط اقتصادی کشور برای بهبود وضعیت بازار خودرو است و باید با الزام خودروسازان به ارتقای سطح کیفی خودروها قیمت مناسبی برای عرضه آنها تعیین نماید.
شوک آلمانی به صنعت خودرو

شوک آلمانی به صنعت خودرو

نشریه اشپیگل فاش کرده است که خودروسازان آلمانی از دهه 1990 در مذاکرات پنهانی به دنبال هماهنگی فعالیت‌های مربوط به تکنولوژی، هزینه‌ها، تامین‌کنندگان قطعه، استراتژی‌ها و سیستم‌های کنترل‌کننده آلایندگی موتورهای دیزلی بوده‌اند.
آتیه درخشان شاسی بلندها
همه نشانه های آماری و بازاری از رشد سریع خودروهای این کلاس در جهان خبر می دهد

آتیه درخشان شاسی بلندها

اگرچه میزان وفاداری به سدان ها کاهش یافته اما هنوز هم در بازار حضور دارند. سدان ها هنوز هم نقش پررنگی را در بازار ایفا می‌کنند و به این زودی‌ها حذف نخواهند شد. جالب تر از همه این موارد این است که بازار ایران هم به شدت در حال اغییر مسیر از خرید سدان و هاچ بک به سمت کراس اوور است و آمارهای تولید و واردات خودرو در سال 95 همه حکایت از خیز بلند این کلاس جدید خودرویی برای حذف رقبا دارد.
۵