نتایج جستجو :

  • در حالی که آسیا به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق جهان شناخته می‌شود، برخی از کشورهای این قاره با چالش کاهش جمعیت روبرو هستند. با وجود تلاش‌های دولت‌ها برای تشویق رشد جمعیت، عواملی همچون شهرنشینی، هزینه‌های بالای زندگی و تغییر سبک زندگی، باعث کاهش نرخ باروری در بسیاری از این کشورها شده است.

  • آن یونگ جون بازیگر 36 سالۀ کره‌ای است که درسریال جومونگ نقش نوجووانی «یوری» فرزند جومونگ را بازی می‌کرد. از تازه‌ترین آثاری که یونگ جون در آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته می‌توان به سریال‌های «نورچشمی» و «زیر چتر ملکه» اشاره کرد.

  • جنگنده های نسل پنجم برخلاف جنگنده های نسل چهارم، که به خاطر نبردهای تن به تن در فاصله نزدیک با سایر هواپیماهای نظامی شناخته می شوند، دارای چندین ویژگی هستند، مانند قابلیت های کروز مافوق صوت طولانی مدت و آویونیک پیشرفته. اگرچه هر گونه شباهت هایی با دیگر گونه های هم نسل خود دارد که آنها را تحت یک طبقه بندی قرار می دهد، تفاوت هایی نیز بین آنها وجود دارد.

  • آن جونگ هون بازیگر 54 سالۀ کره‌ای است که در سریال جومونگ نقش یکی از دوستان وفادار جومونگ به اسم ماری را ایفا می‌کرد. از تازه‌ترین آثاری که جونگ هون در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده می‌توان به فیلم «اثر پروانه‌ای» و سریال «دوران خوش» اشاره کرد.

  • گنج داریوش سوم هخامنشی – اگر هنوز وجود داشته باشد- بی تردید می‌تواند یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین گنج‌های ایران باشد. قسمتی از این گنج اسکندر مقدونی چپاول کرد آن هم درست هنگامی که پادشاهی ایران را تسخیر و گنجینه های شوش، ایسوس (شهری در کشور ترکیه کنونی)، دمشق و تخت جمشید را به غارت برد.

  • محمدرضا علیمردانی که نقش عبدالفتاح بائو را در سری چهارم پایتخت ایفا کرد، در حال حاضر 47 ساله است. در ادامه تصاویری از ظاهر و تیپ جدید او بعد 9 سال از ایفای نقش بائو را خواهید دید.

  • در این ویدئو پدربزرگ های هفتاد ساله مشهور روستایی هندی را می بینید که با 22 مرغ و جوجه محلی، چلو مرغ آماده می کنند.

  • این ویدئو که در کارخانه هواپیماسازی دولتی روسیه فیلمبرداری شده است، فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» را به تصویر می کشد. این هواپیما برای شرایط سخت طراحی شده‌است و توانایی خیز و فرود را در فاصله کوتاه و زمین‌های ناهموار در هر گونه شرایط نامساعد جوی دارد.

  • تیمی به رهبری ستاره‌شناس ییفی جیائو از دانشگاه تسینگ‌هوا در چین با استفاده از شبیه‌سازی‌های عددی، خواص دهانه‌ای را که به احتمال زیاد برای تولید سیارک لازم است، مشخص کردند و یک دهانه واقعی را پیدا کردند که با ویژگی‌های دهانه جوردانو برونو در سمت دور ماه مطابقت دارد.

  • مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کردند و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده «توله شیر» را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.