ازدواج حسن یزدانی حقیقت دارد؟

ازدواج حسن یزدانی حقیقت دارد؟

براساس گفته های هادی عامل، گزارشگر مطرح کشتی، حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان ازدواج کرده است.

کد خبر : ۱۰۰۰۱۸
بازدید : ۷۸۶۹
فرادید | اخیرا خبر‌هایی درباره ازدواج حسن یزدانی، قهرمان کشتی جهان، منتشر شده بود که چندباری این اخبار تکذیب شد؛ تااینکه چندروز پیش هادی عامل، گزارشگر محبوب کشتی در مصاحبه‌ای این موضوع را تایید کرد.

به گزارش فرادید؛ این گزارشگر کشتی، درباره ازدواج حسن یزدانی گفته است که او شرایط اولیه نامزدی را مهیا کرده و حدود ۳۰ سال سن دارد و در این مقطع باید تشکیل خانواده می‌داد.

عامل در ادامه گفته که خدا بی‌جهت کسی را به عزت نمی‌رساند؛ این عزتمندی حق حسن یزدانی بود و طلا گرفتن یزدانی در المپیک نروژ شادی ایرانیان را چند برابر کرد.

او همچنین اعتقاد دارد که جوانان باید توقع خود را پایین بیاورند تا زندگی راحت‌تری داشته باشند. در این باره توضیح داده: «من ۴ سال ابتدای ازدواج را در خانه پدری ساکن بودم و خاطرات خوب و ماندگاری از آن سال‌ها دارم».

بااین حال رسانه‌ها ضمن انتشار خبر ازدواج حسن یزدانی، گفته اند که او پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرده است.

برخی منابع تایید نشده هم مدعی شده‌اند که همسر حسن یزدانی اهل استان کرمانشاه و کارمند شرکت هواپیمایی است.
بااین وجود حسن یزدانی تاکنون نسبت به این اخبار واکنشی نشان نداده و خبر ازدواجش را تایید یا تکذیب نکرده است.

ازدواج حسن یزدانی حقیقت دارد؟
بیوگرافی حسن یزدانی

حسن یزدانی ۵ دی ۱۳۷۳ در روستای لپو صحرا در شهر جویبار مازندران متولد شد. او فارغ التحصیل فوق دیپلم تربیت بدنی و دانشجوی لیسانس رشته مدیریت دولتی است.

یزدانی توانست در مسابقات کشتی جهان مدال طلا را از آن خود کند و به کشتی گیری محبوب در میان مردم ایران تبدیل شود.

البته حسن یزدانی پیش از این هم چند مدال دیگر در مسابقات المپیک و آسیا را کسب کرده بود.

این کشتی گیر جوان، ورزش کشتی را از سن ۱۱ سالگی و زیر نظر مربی اش حاج محمد اسماعیل پور آغاز کرده، سپس حدود یک سال بعد کشتی را به طور بسیار جدی زیر نظر همت مسلمی ادامه داده است.

در سال ۲۰۱۱ هم به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمده و در آگوست سال ۲۰۱۱ با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۱ توانست مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم را از آن خودش کند.

نوزده روز بعد هم با شرکت در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان، توانست مدال نقره وزن ۵۰ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان را کسب کند.

یزدانی در ژوئن سال ۲۰۱۴ هم به عنوان نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و با پیروزی مقابل همه رقیبان به قهرمانی رسید و توانست مدال طلای این مسابقه را مال خود کند.

دو ماه بعد از دریافت این مدال، حسن یزدانی در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در زاگرب کرواسی در وزن ۶۶ کیلوگرم شرکت کرد و قهرمان جوانان جهان شد.

پس از این قهرمانی به رده سنی بزرگسالان رفت و در همان سال در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابلوف قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جهان از روسیه را مغلوب خود سازد.

یزدانی در حال حاضر در کنار همت مسلمی (مربی دوران کودکی اش) تمرینات خود را پیگیری می‌کند.
۰
نظرات بینندگان
  • مردم همیشه خواب ارسالی در

    ازدواج یزدانی دروغه ..............

  • مردم مستضعف ایران ارسالی در

    حسن
    بگووووووووووووو ازدواجت دروغه ..........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید