راز مرگ خانم وکیل در استخر؛ خودکشی یا قتل؟

راز مرگ خانم وکیل در استخر؛ خودکشی یا قتل؟

از آنجایی که جسد با لباس داخل استخر افتاده بود تعیین زمان مرگ در صحنه مشکل بود همچنین این احتمال مطرح شد که دختر جوان اواخر شب قبل یا اوایل صبح روز حادثه فوت کرده است.

کد خبر : ۱۰۰۰۶۰
بازدید : ۸۸۲۵

ساعت ۴ بعد از ظهر شنبه اول آبان، صاحب باغ ویلایی در منطقه بلوار فردوس مشهد، پس از چندین بار تماس با مستأجرش راهی باغ شد.

دختر جوانی به نام سعیده محمدی این باغ ویلا را برای یک شب اجاره کرده بود و طبق قرار باید ظهر روز بعد کلید را به صاحب باغ ویلا تحویل می‌داد. اما وقتی صاحب باغ متوجه دیرکرد خانم وکیل شد خودش به باغ رفت، اما هرچه در زد کسی جواب نداد.

به ناچار با کلیدی که در دست داشت وارد باغ شد، اما ناگهان با مشاهده جسد دختر جوان داخل استخر وحشت زده با پلیس تماس گرفت. با کشف جسد وکیل ۳۹ ساله، بلافاصله موضوع به بازپرس محمود عارفی راد و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد، تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی، آثاری از ضرب و جرح روی بدن او نشان نداد. از آنجایی که جسد با لباس داخل استخر افتاده بود تعیین زمان مرگ در صحنه مشکل بود همچنین این احتمال مطرح شد که دختر جوان اواخر شب قبل یا اوایل صبح روز حادثه فوت کرده است.

بدین ترتیب از زمان مرگ او کمتر از ۱۲ ساعت می‌گذشت. از سویی آثار ورود به زور به داخل باغ دیده نمی‌شد و در‌های ورودی سالم بودند. هیچ مورد به‌هم‌ریختگی و سرقتی نیز در باغ ویلا دیده نمی‌شد که حکایت از درگیری داشته باشد. بدین ترتیب فرضیه قتل کمرنگ شد.

در ادامه به دستور بازپرس جنایی مشهد، ماجرا به خانواده خانم وکیل اعلام شد و تحقیقات از آن‌ها صورت گرفت. در حالی که هیچ مدرک و سرنخی که نشان از جنایت داشته باشد، در تحقیقات به‌دست نیامد، اما خانواده دختر جوان مدعی شدند وی به قتل رسیده است.

آن‌ها در تحقیقات عنوان کردند: چند نفری با دخترمان مشکل داشتند و احتمال می‌دهیم که آن‌ها سعیده را به قتل رسانده باشند. به همین خاطر خواهان بررسی دقیق پرونده هستیم. بدین ترتیب جسد دختر جوان برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

بازپرس محمود عارفی راد گفت: اثبات این موضوع که دختر جوان به قتل رسیده یا بر اثر حادثه‌ای فوت کرده باشد، هنوز مشخص نیست و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید