همه چیز درباره فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم

همه چیز درباره فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم

تاکنون دو تصویر از روند ساخت فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم، اثر تازه هومن سیدی منتشر شده است. دو تصویر که بازی محسن تنابنده را نشان می‌دهد و به همراه دیگر بازیگران مشغول کار یدی هستند. اما پس از اتمام کار لباسی شبیه لباس زندان را می‌پوشند. به نظر می‌رسد که هومن سیدی این بار هم سراغ یک سوژه اجتماعی رفته است.

کد خبر : ۱۰۰۰۹۵
بازدید : ۲۹۴۹

فرادید | جنگ جهانی سوم تازه‌ترین اثر سینمایی هومن سیدی است که فیلمبرداری آن روز‌های اخیر در شمال کشور آغاز شده است. این ششمین اثر سینمایی هومن سیدی محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که همچون گذشته با یک درام اجتماعی طرف خواهیم بود.

به گزارش فرادید؛ گرچه هنوز جزئیات زیادی از جنگ جهانی سوم به صورت رسمی منتشر نشده، اما برخی اطلاعات فیلم سینمایی تازه هومن سیدی به بیرون درز کرده است.

طبق اعلام فعالان رسانه‌ای حوزه سینما و تلویزیون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی بازیگران اصلی این پروژه خواهند بود.

علاوه بر این، فیلمنامه را هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان نوشته‌اند و همزمان کارگردانی و تهیه‌کنندگی پروژه را هم هومن سیدی برعهده دارد.

هومن سیدی پیش از این با ساخت مجموعه نمایش خانگی قورباغه موفقیت چشمگیری به دست آورد و توانست رکورد‌های پخش آنلاین را برای نماوا جابجا کند. شاید همین مسئله هم سبب شد تا این پلتفرم برای اولین بار روی یک پروژه سینمایی سرمایه گذاری کند.

او پیش از این فیلم‌های سینمایی آفریقا، سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، خشم و هیاهو و مغز‌های کوچک زنگ زده را ساخته و نشان داده که اصول ساخت یک فیلم درست و درمان را بلد است.

همه چیز درباره فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم
در فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم چه می‌گذرد؟

هرچند تاکنون روایت کاملی از فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم منتشر نشده، اما عوامل فیلم تنها به انتشار یک جمله اکتفا کرده اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم...»

البته دو تصویر از روند ساخت اثر تازه هومن سیدی منتشر شده است. دو تصویر که بازی محسن تنابنده را نشان می‌دهد و به همراه دیگر بازیگران مشغول کار یدی هستند. اما پس از اتمام کار لباسی شبیه لباس زندان را می‌پوشند. با این وجود به نظر می‌رسد که هومن سیدی این بار هم سراغ یک سوژه اجتماعی رفته است.

سیدی در پنج فیلم سینمایی اخیر هم درام اجتماعی را دنبال کرد و به خوبی در «سیزده» و «مغز‌های کوچک زنگ زده» نشان داد که در این ژانر تسلط کافی دارد.

فیلم ششم هومن سیدی به جشنواره فجر می‌رسد؟

هومن سیدی برای فیلمبرداری جنگ جهانی سوم ابتدا جزیره قشم را انتخاب کرد. اما بعد منصرف شد و پروژه را به شمال کشور انتقال داد. حالا هم که خبر رسیده فیلمبرداری پروژه ده درصد پیشرفت داشته است.
همه چیز درباره فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم
از طرفی برخی فعالان رسانه‌ای حوزه سینما نزدیک به هومن سیدی می‌گویند که کار فیلمبرداری فیلم حدود سه ماه طول می‌کشد. اما اتمام فیلمبرداری در این مدت به فراهم بودن تمام شرایط و عدم ایجاد اخلال در فرایند ساخت بستگی دارد.

البته اگر تمام شرایط ساخت هم فراهم باشد و فیلمبرداری بهمن ماه به پایان برسد، باز هم تدوین کار باقی خواهد ماند.

با این وجود بعید به نظر می‌رسد که جنگ جهانی سوم به جشنواره فیلم فجر برسد. در مورد اکران فیلم هم احتمالا سیدی و پلتفرم نماوا نمایش جنگ جهانی سوم را به سال آینده موکول خواهند کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید