هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۸ آبان ماه در اغلب مناطق کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ می‌دهد.

کد خبر : ۱۰۰۱۶۱
بازدید : ۵۴۵۱

فرادید | بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۸ آبان ماه و طی ۲۴ ساعت آینده در نوار غربی، سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران، غرب اصفهان، قم و مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ می‌دهد.

فردا بارش در شمال غرب، شمال استان‌های همدان، مرکزی و کرمانشاه، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین و البرز و در غرب سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، دوشنبه در مناطقی از شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز غربی و سه شنبه در مناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود و در سایر مناطق جوی پایدار حاکم خواهد بود.

چهارشنبه با گذرموج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور بارش، شمال غرب و به‌تدریج سواحل دریای خزر و خراسان شمالی را فرا خواهد گرفت. در این روز در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر بارش برف و در مناطقی از ارتفاعات جنوب غرب و استان تهران نیز بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی پنجشنبه دراستان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان بارش پیش‌بینی می‌شود. روز‌های یکشنبه و دوشنبه در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

آسمان تهران فردا قسمتی ابری، در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه قسمتی ابری، گاهی وزش باد و احتمال غبار محلی با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با بالاترین دما ۳۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و خنک‌ترین دمای هوای اردبیل نیز به ۹ و۱۲ درجه سانتیگراد برسد.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید