قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۹

قیمت بیت کوین امروز ۹ آبان ماه با افزایش ۱.۱ درصد به ۶۱,۳۶۰ دلار معادل ۱,۷۰۲,۱۴۸,۹۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۰۱۹۰
بازدید : ۴۵۵۴

فرادید | بیت کوین همچنان درگیر نوسانات قیمتی است. امروز ۹ آبان ماه قیمت بیت کوین با ۱.۱ درصد افزایش نرخ در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۱,۳۶۰ دلار معادل ۱,۷۰۲,۱۴۸,۹۰۰ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱,۱۵۹.۲۸۸ میلیار دلار، در رتبه ۱ بازار قرار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۳.۴۴۹ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ پس از اینکه بیت کوین در هفته گذشته رکورد تازه ۶۷ هزار دلاری را برای خود ثبت کرد، اتریوم، دومین رمزارز محبوب جهان نیز همین رویه را دنبال کرد و سرانجام بعد از یک هفته موفق به ثبت رکورد تاریخی جدیدی شد.

در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های دیجیتال قیمت بیت کوین محبوب‌ترین ارز دیجیتالی به ۶۱ هزار و ۳۶۰ دلار رسیده است. این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۱.۱ درصدی را به ثبت رسانده و در مجموع هفت روز گذشته رشدی ۰.۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.

اگرچه این روز‌ها بیت کوین روندی نزولی در پیش گرفته است و از نقطه اوج خود یعنی کانال ۶۷ هزار دلاری فاصله بسیاری دارد، اما تحلیل‌گران بازار کریپتو معتقدند هدف قیمتی بیت کوین تا ۹۰.۰۰۰ دلار افزایش‌یافته و بعد از اصلاح، به ۱۰۰.۰۰۰ دلار نیز خواهد رسید.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط صرافی Kraken، ماینر‌های بیت کوین و هولدر‌های بلندمدت همچنان دارایی خود را حفظ کرده و به انباشت این رمزارز ادامه می‌دهند که باعث کاهش عرضه و در نتیجه افزایش قیمت آن در کوتاه مدت شده است.

ویلی وو، تحلیلگر ارشد ارز‌های دیجیتال عقیده دارد ممکن است روند صعودی بیت‌کوین تا یک سال دیگر ادامه داشته باشد. ویلی وو عقیده دارد که عمده سرمایه‌گذاران چشم‌انداز مثبتی در رابطه با بیت‌کوین دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا خرید قابل توجهی انجام شود و در بلندمدت تاثیر مثبتی بر بیت‌کوین داشته باشد.

این کاشناس با اشاره به جدول داده‌های زنجیره‌ای زمانی پیش‌بینی کرد ممکن است چرخه صعودی بیت‌کوین تا سال آینده تمدید شود. او عقیده دارد در بدبینانه‌ترین حالت بیت‌کوین در نیمه اول سال آینده ۵۰ درصد رشد می‌کند. به عبارتی ویلی وو عقیده دارد که بیت‌کوین قطعا در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به کانال ۱۰۰ هزار دلاری می‌رسد.

به نقل از زی کریپتو، عامل افزایش قیمت اخیر بیتکوین نهنگ‌ها هستند. بر اساس گزارشات صرافی کراکن، نهنگ‌ها مقدار زیادی رمزارز بیتکوین خریداری کرده اند و هنوز قصد فروش آن را ندارند. فعالان بازار در حال هجوم به موقعیت‌هایی هستند که بازار کریپتو را به بالاترین حد خود می‌رساند. بیتکوین یکی از ارز‌های دیجیتال می‌باشد که در دوره اخیر پیشتاز بوده است. دلیل این امر فشار خرید گسترده از سوی نهنگ هاست.

افزایش تعداد نهنگ‌های بیتکوین نتیجه افزایش خوش بینی به روند صعودی این رمزارز می‌باشد. از آنجا که نهنگ‌ها به جای سود بردن، رمزارز‌های بیشتری به موجودی خود اضافه می‌کنند، می‌توان مننتظر رشد بیشتری در بازار بود.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید