قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۰ آبان ماه با ۱.۱۳ درصد کاهش نرخ به ۶۰,۳۲۳ دلار معادل ۱,۶۸۰,۰۱۴,۵۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۰۲۱۹
بازدید : ۴۷۳۱

فرادید | بیت کوین در مسیر نزولی حرکت می‌کند و باید دید این روند ادامه دارد یا خیر؟ امروز ۱۰ آبان ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۱۳ درصد به ۶۰,۳۲۳ دلار معادل ۱,۶۸۰,۰۱۴,۵۰۰ تومان رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته، رمزارز برتر بازار هم روندی صعودی را آغاز کرد. پس از سقوط ناگهانی دیروز بیت کوین بهبود یافت و برای چند ساعت بالای ۶۰,۰۰۰ دلار معامله شد.

به گزارش فرادید؛ هرچند، نتوانست به این حرکت صعودی بیش از این ادامه دهد. خرس‌ها دوباره به بازی برگشتند و این دارایی را به تدریج به پایین کشاندند. در حال حاضر، بیت کوین حدود ۶۰,۰۰۰ دلار قیمت دارد.

داده‌های کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد بیت‌کوین به زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرده بود و کارشناسان عقیده داشتند احتمالا این ارز تا محدوده ۵۷ هزار دلار و بعد از آن تا ۵۲ هزار دلار ریزش کند، اما امروز دوباره کندل بالای ۶۰ هزار دلار بسته شد.

این اتفاق در نمودار بیت‌کوین به این معنی است که این ارز در رفتار نزولی خود تردید کرده و الگوی سر و شانه نزولی که بسیاری از تحلیلگران انتظارش را می‌کشیدند را باطل کرده است. با این وجود هیچ تحلیلگری هدف نزولی طولانی مدت برای بیت‌کوین متصور نشده بود و آن‌ها که ریزش را متحمل می‌دانستند عقیده داشتند احتمالا فرصت خرید خوبی ایجاد می‌شود و روند صعودی از سر گرفته می‌شود.

مایکل ون د پوپ (Michael Van de Poppe)، تحلیلگر معروف رمزارزها، قویاً معتقد است که قیمت بیت کوین می‌تواند به ۹۰ هزار دلار برسد. علاوه بر این، او سطح حمایت و مقاومت اصلی را برای قیمت بیت کوین بیان می‌کند.

این کارشناس رمزارزی اشاره می‌کند که بیت کوین می‌تواند بین ۵۷,۶۲۳ تا ۵۹,۰۱۶ دلار اصلاح شود. همچنین، مایکل ون د پوپ پیش‌بینی می‌کند که قیمت ممکن است در ابتدا مقاومت ۶۷,۹۹۴ دلار را پس بگیرد. سپس، او به افزایش سطح قیمت به ۷۴,۷۷۰ دلار تا ابتدای سال ۲۰۲۲ فکر می‌کند. علاوه بر این، نمودار او نشان می‌دهد که بیت کوین همچنان تا ۹۲,۲۱۷ دلار در روند صعودی قرار دارد.

ویلی وو (Willy Woo)، مفسر ارشد ارز‌های دیجیتال و تحلیلگر درون زنجیره ای، می‌گوید که بازار صعودی بیت‌کوین ممکن است تا سال دیگر گسترش یابد.

وو در مصاحبه‌ای برای قسمتی از پادکست «مبانی بیت‌کوین» که توسط پرستون پیش (Preston Pysh) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد که انباشته‌کنندگان بیت‌کوین بلندمدت به ویژه در مقایسه با دوره‌های افزایشی قبلی از همیشه ثروتمندتر هستند.

وو گفت که مازاد سرمایه‌گذاران با ارزش خالص برای چشم‌انداز قیمت بیت‌کوین مثبت است و فشار خرید قابل‌توجهی بر بیت‌کوین وارد می‌کند که می‌تواند طولانی‌مدت شود. وو پیش‌بینی کرد که محصول جدید سرمایه‌گذاران، قیمت بیت‌کوین را به بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رساند.

وو در رابطه با ارائه جدول زمانی به داده‌های درون زنجیره‌ای اشاره کرد که نشان می‌دهد چرخه صعودی بیت کوین برای یک سال دیگر تمدید می‌شود و قیمت آن در شش ماه آینده به شش رقم می‌رسد. او گفت که افزایش ۵۰ درصدی قیمت احتمالا قبل از اواسط سال آینده اتفاق خواهد افتاد، اگر این طور پیش نرود قبل از پایان سال ۲۰۲۱ اتفاق می‌افتد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۲۶۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۹۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید