قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۱ آبان ماه با ثبت افزایش ۰.۶۴ درصد به ۶۱,۱۳۶ دلار معادل ۱,۶۹۸,۹۸۳,۳۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۰۲۶۲
بازدید : ۴۳۳۹

فرادید | نوسان قیمتی بیت کوین در کانال ۶۰ هزار دلار ادامه دارد. امروز ۱۱ آبمان ماه قیمت بیت کوین با ۰.۶۴ درصد افزایش نرخ به ۶۱,۱۳۶ دلار معادل ۱,۶۹۸,۹۸۳,۳۰۰ تومان رسید.

چند روز گذشته اوضاع برای بیت کوین چندان خوب پیش نرفت، حتی با وجود اینکه توانست از سقوط ناگهانی قیمت در روز پنجشنبه که تا مرز ۵۸,۵۰۰ دلار کشیده شده بود، احیا شود.

در آن زمان قیمت بیت کوین به بالای ۶۲,۰۰۰ دلار رسید و حتی یک روز بعد تراز ۶۳۰۰۰ دلار را هم تاچ کرد، اما این تلاش‌ها فایده‌ای نداشت. گاو‌ها در این مرحله متوقف شدند و این دارایی دوباره به پایین کشانده شد و در نهایت روز یک شنبه تا مرز ۶۰۰۰۰ دلار سقوط کرد.

بعد از آن قیمت حتی به زیر این سطح روانی سقوط کرد و پایین‌ترین حد روزانه خود را در تراز ۵۹,۵۰۰ دلار ثبت کرد. با این حال، گاو‌ها در این لحظه وارد بازی شدند و دوباره این ارز دیجیتال را بالا بردند. بیت کوین این بار نزدیک به ۳۰۰۰ دلار به ارزش خود افزود و قبل از اینکه اندکی به سطح فعلی خود یعنی حدود ۶۲۰۰۰ دلار برسد، مقاومت ۶۲۵۰۰ دلاری را هم تاچ کرد.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر، ارزش بازار بیت کوین به بالای ۱.۱۵۰ تریلیون دلار بازگشته است، در حالی که چیرگی آن بر آلتکوین‌ها همچنان ۴۴ درصد است.

به نظر می‌رسد در یک هفته اخیر که بیت‌کوین در محدوده ۶۰ هزار دلار معامله می‌شد فعالیت نهنگ‌ها هم افزایش یافته بود و تراکنش‌های میلیون و میلیارد دلاری افزایش محسوسی داشت. با توجه به تعداد بیت کوین‌های انتقال یافته و قیمت ۶۱ هزار دلاری بیت‌کوین، ارزش این انتقال حدود ۲/۱۶ میلیارد دلار است. در بازار رمزارز‌ها فقط ۷۰ ارز دیجیتال ارزش بازاری بالای دو میلیارد دلار دارند.

تحلیلگران بازار معتقدند که بیت کوین می‌تواند در ادامه روند صعودی خود باز هم سقف شکنی کند.

صرف نظر از اینکه چه اتفاقی می‌افتد، فعالان بازار این هفته در حال و هوای جشن هستند، زیرا بیت کوین بالاترین بسته شدن ماهانه در تاریخ خود را دارد. نه تنها ۶۰ هزار دلار، بلکه ۶۱ هزار دلار اکنون به هدفی برای شکست در ماه نوامبر تبدیل شده است.

ویلی وو، تحلیلگر ارشد ارز‌های دیجیتال عقیده دارد ممکن است روند صعودی بیت‌کوین تا یک سال دیگر ادامه داشته باشد. این کارشناس در مصاحبه‌ای برای پادکست مبانی بیت‌کوین که توسط پرستون پایش برگزار می‌شود خاطرنشان کرد که هولدر‌های درازمدت بیت‌کوین الان ثروتمند شدند و به نظر می‌رسد فرصت خرید باز هم ایجاد می‌شود.

ویلی وو عقیده دارد که عمده سرمایه‌گذاران چشم‌انداز مثبتی در رابطه با بیت‌کوین دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا خرید قابل توجهی انجام شود و در بلندمدت تاثیر مثبتی بر بیت‌کوین داشته باشد. ویلی وو، پیش‌بینی کرد که سرمایه‌گذاران جدید قیمت بیت‌کوین را به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسانند.

این کاشناس با اشاره به جدول داده‌های زنجیره‌ای زمانی پیش‌بینی کرد ممکن است چرخه صعودی بیت‌کوین تا سال آینده تمدید شود. او عقیده دارد در بدبینانه‌ترین حالت بیت‌کوین در نیمه اول سال آینده ۵۰ درصد رشد می‌کند. به عبارتی ویلی وو عقیده دارد که بیت‌کوین قطعا در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به کانال ۱۰۰ هزار دلاری می‌رسد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید