قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۲

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۲

قیمت بیت کوین امروز ۱۲ آبان ماه با ۰.۳۱ درصد کاهش نرخ در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۳,۰۷۲ دلار معادل ۱,۷۴۵,۸۵۹,۸۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۰۳۱۰
بازدید : ۵۵۹۳

فرادید | بیت کوین علیرغم افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، اما در چندساعت اخیر با ریزش جزئی همراه شد. امروز ۱۲ بهمن ماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۰.۳۱ درصد به ۶۳,۰۷۲ دلار معادل ۱,۷۴۵,۸۵۹,۸۰۰ تومان رسید.

بیت کوین بار دیگر تلاش کرد سطوح مقاومت ۶۲,۵۰۰ و ۶۲,۶۵۰ دلاری را پشت سر بگذارد. با این حال، بیت کوین نتوانست بالای تراز ۶۲,۵۰۰ دلار قدرت کافی را به دست آورد. به این ترتیب، بالاترین سطح قیمت در نزدیکی ۶۲۵۰۰ دلار شکل گرفت و سپس شروع به کاهش کرد.

به گزارش فرادید؛ در این روند کاهشی، قیمت زیر سطح حمایت ۶۲,۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) شکست و حتی به زیر سطح ۶۱۰۰۰ دلار رسید. اکنون این ارز در نزدیکی منطقه حمایتی ۶۳,۰۰۰ دلاری با تقاضای خرید خوبی روبرو است.

از طرفی جی پی مورگان (JPMorgan)، غول بانکداری ایالات متحده، در تازه‌ترین گزارش خود ادعا می‌کند که ارزش منصفانه بیت کوین ۳۵,۰۰۰ دلار است که ۴۴ درصد کمتر از قیمت فعلی آن، یعنی ۶۳,۳۰۰ دلار میباشد.

تخمین آن، بر اساس مقایسه نوسانات ارز دیجیتال با طلا میباشد. در حال حاضر، بیت کوین، چهار برابر فرارتر از طلا است. جی‌پی مورگان، علی‌رغم اینکه اشاره می‌کنند که احتمالاً افزایش بیشتری در این مارکت وجود دارد، می‌گوید که قیمت‌های بالا «غیرجذاب» هستند.

پیتر تیل (Peter Thiel) نیز معتقد است که بیت کوین ممکن است بیش از ۶۰,۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد، و ادعا کرد که ارزش گذاری عظیم آن، می‌تواند نشانه‌ای از تورم خارج از کنترل باشد.

با این گفته، این غول بانکی معتقد است که برترین ارز دیجیتال، بیت کوین، می‌تواند در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد، مگر اینکه نوسانات آن، کاهش قابل توجهی داشته باشد.

در هر صورت گر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۶۳,۵۰۰ دلاری را بشکند، می‌تواند کاهش خود را افزایش دهد. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۶۰,۸۰۰ دلار است.

اولین حمایت عمده اکنون نزدیک به سطح ۶۰,۵۰۰ دلار در حال شکل گیری است. شکست به زیر سطح حمایت ۶۰,۵۰۰ دلار و خط روند ممکن است قیمت را بیشتر پایین بیاورد. پشتیبانی کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۵۸,۵۰۰ دلار است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید