تصاویر/ سرنوشت مبهم کودک طرفدار مسی

تصاویر/ سرنوشت مبهم کودک طرفدار مسی

هویت کودکی که لباس مسی را بر تن داشت، فاش شد.

کد خبر : ۱۰۰۳۴
بازدید : ۲۵۸۶

هویت کودکی که لباس مسی را بر تن داشت، فاش شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته یک شبكه تلویزیونی كرد زبان، پسرک عراقی را به عنوان هوادار مسی معرفی كرد.

تصویری که می‌بینید مربوط به یک کودک طرفدار مسی از شهر دهوک واقع در کردستان عراق است و شبکه خبری کردستان پیراهن بارسلونا با شماره مسی را به وی هدیه دادند، پرویز پرستویی عکس این کودک را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

تصاویر/ سرنوشت مبهم کودک جنجالی طرفدار مسی

اما امروز عكس اصلي اين كودك منتشر و مشخص شد كه مجريان آن شبكه تلويزيوني همه را به اشتباه انداخته اند. در واقع پسرك طرفدار مسي كه از پلاستيك راه راه براي خود پيراهن شماره ده تيم ملي آرژانتين ساخته بود مرتضي احمدي از ايالت غزني افغانستان است.

عظیم احمدی، عموی مرتضی که در استرالیا زندگی می‌کند، پس از پخش شدن عکس مرتضی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد این کودک، برادر زاده او است و در افغانستان زندگی می‌کند.

پدر او عارف احمدي در اين خصوص گفت: مرتضي واقعاً مسي را دوست دارد اما من يك كشاورز ساده هستم و هيچ وقت امكان خريدن پيراهن مسي را ندارم به همين خاطر مرتضي خودش دست به كار شد تا براي خود با كيسه پلاستيك راه راه پيراهن مسي درست كند.

تصویر زیر، عکس این کودک طرفدار مسی است که در صفحه توئیتر طرفداران این بازیکن منتشر شده است.

تصاویر/ سرنوشت مبهم کودک جنجالی طرفدار مسی

البته همچنان در هویت واقعی این کودک شبهه وجود دارد و حتی با انتشار تصاویر واقعی آن، اسم و محل سکونت وی تایید نشده است و مسی تاکنون در پیج اینستاگرام خود این خبر را تائید نکرده است.

تصاویر/ سرنوشت مبهم کودک جنجالی طرفدار مسی

گفتنی است؛ در هفته گذشته تصویری از کودک عراقی که کیسه پلاستیکی به رنگ پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن کرده و پشت آن نام مسی نوشته شده بود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که این تصویر به دست خود مسی هم رسید به نحوی که وی اقدام به ایجاد کمپینی برای پیدا کردن این کودک و اهدای لباس ورزشی خود به او کرد.

«لیونل مسی» از طرفدارانش خواست تا در پیدا کردن یک پسربچه کرد عراقی کمک کنند، تا او پیراهن خودش را به وی هدیه دهد.

تصاویر/ سرنوشت مبهم کودک جنجالی طرفدار مسی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید