آزادراه تهران-شمال باز شد

آزادراه تهران-شمال باز شد

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال از بازگشایی کامل این محور در شب گذشته خبر داد.

کد خبر : ۱۰۰۳۴۴
بازدید : ۶۳۲۱

در هفته‌های گذشته منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال با هدف انجام عملیات پاکسازی و ایمن سازی مسدود شده بود چرا که صخره سنگی ۵۰۰۰ تنی در منطقه جنوبی تونل شماره ۱۱ در حال جدا شدن بود که می‌توانست مخاطرات بسیاری برای مسافران داشته باشد، اما این آزادراه مسدود شده و صخره سنگی مورد نظر با سه انفجار به صورت کامل پاکسازی شد.

سعید شاهسواری - مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال- در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در پی پایش‌های مستمری که در آزادراه تهران-شمال داریم متوجه شدیم که صخره سنگی با وزن ۵۰۰۰ تن در منطقه جنوبی تونل شماره ۱۱ در حال کنده شدن و جدا شدن از کوه بوده و در همین راستا آزادراه تهران-شمال را مسدود کردیم تا بتوانیم این صخره را پیش از بروز خطر جدا و مسیر را دوباره برای مسافران ایمن کنیم.

وی افزود: بالاخره منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال پس از انجام عملیات پاکسازی و ایمن سازی آماده تردد شد و محور شمال به جنوب آن را در ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه باز کردیم و شب گذشته مسیر بازگشت یعنی محور جنوب به شمال این آزادراه نیز به روی مسافران باز و تردد دوباره برقرار شد.

شاهسواری تأکید کرد: ایمنی مسافران از همه چیز مهمتر است بنابراین مرتبا این محور را از طریق ابزار دقیق‌های نصب شده و اسکن‌های هوایی رصد می‌کنیم تا در صورت بروز تغییرات بتوانیم پیش از وقوع حادثه جلوی آن را بگیریم.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید