آقای سماع "جنگیدن قدغن نیست" را روی صحنه می‌برد

آقای سماع "جنگیدن قدغن نیست" را روی صحنه می‌برد

"آقای سماع" با اجرای "جنگیدن قدغن نیست" در خانه هنرمندان روی صحنه ‌می‌رود.

کد خبر : ۱۰۰۴۲
بازدید : ۱۲۱۳
آقای سماع
"آقای سماع" با اجرای "جنگیدن قدغن نیست" در خانه هنرمندان روی صحنه ‌می‌رود.

به گزارش هنرآنلاین، گروه موسیقی "آقای سماع" به سرپرستی امیر حسنی حسنی‌نیا ۱۵ و ۱۶ ماه جاری در خانه هنرمندان ایران با کنسرت "جنگیدن قدغن نیست" به روی صحنه می‌رود.

در این اجرا که در سالن استاد جلیل شهنار خانه هنرمندان برگزار می‌شود سماع قونیه، مراکش و سماع خورشید گروه آقای سماع را همراهی می‌کنند.

قطعات جانان، جز، رویاهای نزدیک، اولین مولانا، جنگیدن با فضای خالی، یکباره‌گی، داد و بیداد و شب که نیمی از آن‌ها برای اولین بار شنیده خواهند شد، رپرتوار کنسرت ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه هستند.

امیر حسین حسنی‌نیا سرپرست گروه آقای سماع درباره کنسرت پیش روی این گروه می‌گوید: کنسرت پیش رو جرایی با درک فضای خصوصی است. در این کنسرت تلفیقی از موسیقی جز و ریتم‌های آندلوسی را بیشتر از گذشته ارائه خواهیم داد.

تفاوت این اجرا در نگرش ما به اتفاقات روز جهان است، نگاه مولانا به جنگ و صلح و اینکه حقیقتا "جنگیدن قدغن نیست، اما با چه کسی؟ با خود" در این کنسرت مد نظر قرار گرفته شده است.

امیرحسین حسنی نیا (بربت و همخوان)، وحید قاسمی (پرکاشن)، امیرحسین جعفری (گیتار و همخوان)، سینا مشفقی (دف، ستار و همخوان) و کیوان فرشیدنیا (گیتار بیس) اعضای گروه آقای سماع در این کنسرت هستند.

علی رضا شاه حسینی، سهرود زرشکیان، رامین صفی یاری نیز به عنوان سماع‌گر در این کنسرت حضور خواهند داشت.

گفتنی است در این اجرا که ساعت ۱۸ روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود، از سماع خورشید که فقط برای پروژه آقای سماع طراحی شده رونمایی خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید