تیگو ۷ جدید وارد بازار ایران می‌شود

تیگو ۷ جدید وارد بازار ایران می‌شود

جلو پنجره تیگو ۷ پرو بر اساس طرح ماتریسی سه بعدی طراحی شده که با ایجاد بازی نور و سایه، یک اثر هنری پرسپکتیو به وجود آورده است.

کد خبر : ۱۰۰۴۲۶
بازدید : ۵۴۷۴

شرکت مدیران خودرو به دنبال ارتقای محصولات، تصمیم گرفته که با معرفی تیگو ۷ پرو نوسازی سبد تولیدات خود را سرعت ببخشد و در همین راستا، خودرو‌های جدیدی را به بازار معرفی می‌کند.

پس از معرفی تیگو ۸ پرو اکنون نوبت به تیگو ۷ پرو رسیده است. کراس اوور جدیدی که مشتریان در آینده نزدیک، موفق به دیدار آن در ایران خواهند شد.

جلو پنجره تیگو ۷ پرو بر اساس طرح ماتریسی سه بعدی طراحی شده که با ایجاد بازی نور و سایه، یک اثر هنری پرسپکتیو به وجود آورده است. چراغ‌های جلو تیگو ۷ پرو هم که از نوع LED ماتریسی هستند، در بالاترین ارتفاع ممکن و در نزدیکی محل اتصال جلو پنجره و کاپوت قرار گرفته اند.

به لطف این چراغ های، تیگو ۷ پرو چهره‌ای فریبنده و با شخصیت به خود گرفته است. خطوط برجسته روی بدنه تیگو ۷ پرو از ترکیب سه خط غلیظ تشکیل یافته اند.

حالت شیب دار سقف خودرو که از جلو به سمت ستون C امتداد پیدا کرده است، در کنار اسپویلر اضافه شده به بالای شیشه عقب، چهره کلی این کراس اوور جذاب را آیرودینامیک‌تر نشان می‌دهد. ویژگی ظاهری بارز تیگو ۷ پرو، چراغ LED پیوسته در عقب است که با توجه به فرم هندسی خاص، عرض خودرو را بیشتر جلوه می‌دهد و حس پایداری به بیننده القا می‌کند.

هنوز مدیران خودرو در مورد نوع موتور بکار رفته در این خودرو برای بازار ایران اطلاعاتی را ارائه نداده، ولی این خودرو در بازار‌های جهانی با موتور ۱.۵ لیتری با ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور ارائه می‌شود. پروژه طراحی تیگو ۷ پرو توسط یک تیم بین المللی اجرا شده است.

سرپرست این تیم که " استیو یام " نام دارد، وظیفه اصلی طراحی ظاهر خودرو را بر عهده داشته است.

تیگو ۷

تیگو ۷

تیگو ۷

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید