فصل هشتم خندوانه با وعده‌های جدید رامبد جوان

فصل هشتم خندوانه با وعده‌های جدید رامبد جوان

فصل هشتم خندوانه ساخته رامبد جوان، قرار است از روز دوشنبه از ۱۷ آبان ماه امسال، با عناوینی جدید در شبکه نسیم روی آنتن برود. این برنامه هرشب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

کد خبر : ۱۰۰۴۲۹
بازدید : ۷۰۹۸

فرادید | هشتمین فصل از برنامه خندوانه، روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه روانه آنتن شبکه نسیم می‌شود. این برنامه قرار است هرشب ساعت ۲۳ و در چهار شب متوالی یعنی از دوشنبه تا پنجشنبه پخش شود. تکرار آن هم در ساعت‌های چهار بامداد، ۱۱ صبح و ۱۷ عصر روز بعد خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما و صفحه رسمی خندوانه، پیش تولید سری هشتم این برنامه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا، به تازگی شروع شده و قرار است این برنامه به‌زودی پخش شود.

همچنین پایگاه اطلاع رسانی سیما اعلام کرده در فصل جدید خندوانه، علاوه بر آیتم‌های ثابت و پرطرفدار، آیتم‌های جدیدی طراحی شده تا تماشاگران این برنامه را سرگرم کند.

علت این وعده‌ها هم این است که فصل قبلی خندوانه انرژی و انگیزه همیشگی را نداشته و همچنین در میانه راه متوفف شده بود.

دلیل توقف ناگهانی فصل هفتم

ماجرای توقف ناگهانی فصل قبلی خندوانه به مردادماه امسال مربوط است؛ درست در آستانه عید غدیر بودیم که پخش سری هفتم «خندوانه» به دلیل ابتلای رامبد جوان و تعدادی از گروه سازنده به بیماری کرونا، متوقف شد و قسمت‌های باقی‌مانده سری هفتم هم ضبط نشد.

گویا سری هفتم «خندوانه» تحت تاثیر محدودیت‌های کرونا قرار گرفت که این موضوع باعث ایجاد تغییراتی در روند تولید آن شد.

تغییراتی که علتی بر پخش نشدن تعدادی از برنامه‌هایی که «خندوانه» برای سری هفتم قرار بود پخش کند، مانند مسابقه «خنداننده‌شو» و خندوانه تم‌دار شد.

همچنین اپیدمی کرونا باعث شد تا خندوانه نتواند از چهره‌های مهم دعوت کند. تمامی این محدودیت‌ها در نهایت موجب کاهش کیفیت خندوانه، به علت برآورده نساختن انتظارات و توقعات مخاطبان شد.

البته حالا رامبد جوان گفته که با سری هشتم خندوانه و فیلم جدیدش کمدی «چپ راست» به کارگردانی حامد محمدی در راه تلویزیون و سینماست و قول داده که سری جدید برنامه اش انتظارات مخاطبینش را برآورده سازد.

سری جدید خندوانه در راه شبکه نسیم
فصل هفتم انرژی گذشته را نداشت!

رامبد جوان، مجری و کارگردان خندوانه طی گفت و گویی با برنامه پرانتز باز، اعتراف کرده بود که در فصل گذشته (هفتم) از برنامه «خندوانه» انرژی و انگیزه همیشگی را نداشته است. البته او به مخاطبانش قول داده که فصل جدید را با انگیزه ۱۰۰ شروع کنند.

مجری خندوانه در این باره می‌گوید: «من هم به اندازه همه آدم‌ها استرس، نگرانی و دلواپسی کرونا را داشتم. هر لحظه فکر می‌کردم من که ماسک ندارم، برخی دیگر هم در برنامه ماسک ندارند و از طرفی برخی از آدم‌ها را دور هم جمع کرده ایم، هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد و خدایی ناکرده باعث انتشار این بیماری شویم. خب این مساله خیلی استرس زا بود.»

همچنین گفته است که از طرفی حال مردم هم بد بود، مسائل اقتصادی هم به روزگار آدم‌ها فشار می‌آورد و کرونا هم مزید بر علت شده بود. در نتیجه من هم تحت تاثیر این فضا، انرژی لازم را نداشتم.

البته جوان گفته که در فصل جدید می‌خواهند ارجاعی بدهند به اینکه چرا «خندوانه» را ساخته اند.

او یکی از دلایلی که بخاطرش خندوانه را ساخته استرس دانسته و گفته که تحقیقی وجود دارد مبنی بر اینکه متاسفانه آدم‌ها در تهران روز را تا ۱۰ صبح با ۱۸۰ واحد استرس شروع می‌کنند. حال ماجرا اینجاست که چه چیزی می‌تواند استرس را کم کند. پاسخ این است، فقط و فقط خندیدن و شاد بودن. با چنین نگاهی ما «خندوانه» را با انگیزه بالا و انرژی ۱۰۰ می‌سازیم و یادآوری می‌کنیم خانم‌ها و آقایان لطفا شاد باشید!

رامبد جوان در پایان درباره درخواست تنظیم برنامه «خندوانه» برای ناشنوایان و کم شنوایان کشور، گفت که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا یکی از تکرار‌های این برنامه در روز، برای این قشر از جامعه زبانگردانی شود.

سری جدید خندوانه در راه شبکه نسیم
گذری بر خندوانه

سال‌های زیادی است که کارگردانی و اجرای برنامه خندوانه برعهده رامبد جوان است. این برنامه نخستین بار در ۲۳ خرداد سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در هر قسمت از این برنامه با چهره‌های سرشناسی در سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی به گفتگو می‌پرداختند.

خندوانه علاوه بر میزبانی هنرمندان محبوب و مطرح کشور، چند شب از هفته را میزبان یک خنداننده در برنامه بود.

صرف نظر از حضور مهمانان، تماشاگرانی نیز در برنامه خندوانه حضور دارند که با تست خنده از میان افراد متقاضی به برنامه وارد می‌شدند.

گفتگو با مهمان، با شوخی و خنده همراه بود و از مهمان برنامه خندوانه خواسته می‌شد که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند زده و مردم نیز با فرستادن پیامک، در برنامه پایانی هر هفته بهترین لبخند را انتخاب کنند.

در طی برنامه، نیما شعبان‌نژاد، دانیال غفارزاده و جناب خان هم به همراه رامبد جوان به ایفای نقش‌های طنز می‌پرداختند.

همچنین، در شروع برنامه، مجری، حضار و بینندگان را به خندیدن به مدت ۲۵ ثانیه دعوت می‌کرد و سپس در ابتدای برنامه به صورت نمادین کمربندهاشان را می‌بستند.

رامبد جوان و تماشاگران طی برنامه آهنگ‌هایی نظیر «خلیج فارس» و «ایران ایران» را می‌خواندند و در پایان برنامه خندوانه نیز کمربندهایشان را باز می‌کردند و با گفتن جمله شاد باشید برنامه پایان می‌یافت.

این برنامه فعالیت‌های دیگری هم انجام می‌داد که از جمله آن‌ها می‌توان به «انجام دادن استندآپ کمدی توسط کمدین‌های برنامه»، «مسابقه خنداننده برتر بین ۱۶ کمدین»، «مسابقه داخل استودیو: ویژه حضار»، «مسابقه پیامکی: ویژه بینندگان»، «قرعه کشی: ویژه بینندگان»، «بازکردن کمربند: به صورت نمادین در آخر برنامه» و خداحافظی: با جمله معروف «شاد باشید» اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید