آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۵

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۵

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۵ آبان ماه ۱۲۰ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۰۴۳۶
بازدید : ۵۳۷۲

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۵ آبان ماه را ۱۲۰ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۲۷ هزار و ۱۷۳ نفر رسید.

طبق اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۸۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۸۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۲۶۰ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۵۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۷۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۶ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۱۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۹ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۶۹۵ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۵۳ هزار و ۸۸۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۶ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۱۸۴ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

بنابر جدول به روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

آمار فوتی‌های کرونا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید