افشای تصاویری جدید از گلکسی اس۲۲ اولترا سامسونگ

افشای تصاویری جدید از گلکسی اس۲۲ اولترا سامسونگ

طراحی مربعی‌شکل و قلم اس پن گلکسی نوت، همچنان طرفداران خاص به خود را دارد و اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد با عرضه گلکسی اس۲۲ اولترا به نیاز‌های این دسته از خریداران پاسخ دهد.

کد خبر : ۱۰۰۴۷۸
بازدید : ۵۸۸۳

سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۱ از مدل‌های جدید گلکسی اس۲۱ رونمایی کرد و اکنون تمامی نگاه‌ها به اعضای جدید این خانواده معطوف شده است.

در همین رابطه، اخیرا اکانت توییتری IceUniverse جزییاتی را در خصوص نسخه گلکسی اس۲۲ اولترا منتشر کرده که شکل و شمایل احتمالی این گوشی را قبل از رونمایی رسمی، فاش می‌کند.

چندی پیش نیز جان پراسر، افشاگر معروف، ویدیویی را از مشخصات سخت‌افزاری و طراحی گلکسی اس۲۲ اولترا در اکانت Front Page Tech آپلود کرده است. با این اوصاف، علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ تا حد زیادی با شکل ظاهری و مشخصات فنی مورد انتظار در این گوشی آشنا شده‌اند.

و، اما درباره گلکسی اس۲۲ اولترا باید که بزرگ‌ترین تغییر در این دستگاه، نزدیکی طراحی آن با طراحی مدل‌های گلکسی نوت است.

پیشتر در خبر‌ها آمده بود که سامسونگ به دنبال پایان دادن به تولید مدل‌های نوت است چراکه شباهت‌های زیادی میان مدل‌های اس و نوت وجود دارد و از طرفی، مدل‌های جدید فلیپ و فولد می‌توانند خلاء ناشی از نبود مدل‌های نوت را با نوآوری‌هایی که در خود جای داده‌اند، پر کنند.

تصاویری جدید از گلکسی اس۲۲ اولترا سامسونگ
با این حال، طراحی مربعی‌شکل و قلم اس پن گلکسی نوت، همچنان طرفداران خاص به خود را دارد و اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد با عرضه گلکسی اس۲۲ اولترا به نیاز‌های این دسته از خریداران پاسخ دهد.

طبق اطلاعاتی که تاکنون به بیرون درز کرده، گلکسی اس۲۲ اولترا به نمایشگر ۶.۸ اینچی کوآد اچ‌دی پلاس با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و لبه‌های منحنی مجهز خواهد بود که از این جنبه، به گلکسی نوت ۱۰ پلاس بسیار شبیه خواهد بود.

گفته می‌شود تغییراتی در قسمت پشتی پنل دستگاه اعمال خواهد شد که آن را از مدل‌های گلکسی اس۲۲ و گلکسی اس۲۲ پلاس متمایز خواهد کرد. همچنین حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی نیز برابر با ۱۸۰۰ نیت برآورد شده که آن را به اسمارت‌فونی با بیشترین میزان روشنایی تبدیل می‌کند.

از دیگر مشخصات گلکسی اس۲۲ اولترا می‌توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید به همراه دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم ۱۰ و ۳ برابری اشاره کرد. در قسمت جلویی دستگاه نیز از سنسور ۴۰ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی استفاده خواهد شد. در این بین، برخی از منابع خبری نیز از مجهز بودن این گوشی به نسخه ارتقایافته دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی HM۳ خبر می‌دهند.

به احتمال زیاد، گلکسی اس۲۲ اولترا مجهز به قلم اس پن عرضه خواهد شد و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را به رگ‌های آن تزریق می‌کند. همچنین این گوشی از فناوری شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد بود و باتری آن ظرف ۳۵ دقیقه، از صفر به ۷۰ درصد خواهد رسید.

توان پردازشی این گوشی نیز به دوش دو چیپست به نام‌های اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۹۵ خواهد بود که هر کدام برای عرضه در بازاری مشخص در دل این گوشی جای خواهند گرفت؛ و بالاخره، گلکسی اس۲۲ اولترا در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و سبز به دست خریداران خواهد رسید. زمان رونمایی از این گوشی نیز هفته نخست فوریه پیش‌بینی شده است.

منبع: آی تی ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید