حذف مهدی طارمی، در دنیای حرفه‌ای درست است!

حذف مهدی طارمی، در دنیای حرفه‌ای درست است!

خیلی‌ها پشت طارمی ایستاده اند و می‌گویند که او و رفقایش تیم را به این مرحله رسانده اند و این اسکوچیچ است که باید از تیم ملی برود.

کد خبر : ۱۰۰۵۲۳
بازدید : ۵۰۱۰

مرتضی رضایی | نام مهدی طارمی در فهرست جدید تیم‌ملی وجود ندارد.تصمیمی که دراگان اسکوچیچ گرفت غیر قابل پیش بینی نبود! یعنی می‌شد احتمال داد که در فهرست جدید تیم ملی ممکن است خبری از مهدی طارمی نباشد. آن هم پس از آن توییتی که مهدی طارمی زد.

تصمیمی که حتی اگردر این برهه زمانی اشتباه بوده باشد، اما در دنیای حرفه‌ای درست است! دقت کنید دارم می‌گویم در دنیای فوتبال حرفه ای!

این یک ساختار است و تعریف شده؛ جایگاه سرمربیان در تیم‌های ملی و باشگاهی. نمونه‌ای پیدا نمی‌کنید که بازیکنی حتی اگر یک مربی درجه چندم بالای سرش باشد علیه او به این شکل موضع بگیرد.

حالا یک اتفاق افتاده و اسکوچیچ تصمیم گرفته تا خط قرمز پررنگی روی نام مهدی طارمی بکشد. فضای مجازی پر شده از اظهار نظر. خیلی‌ها پشت طارمی ایستاده اند و می‌گویند که او و رفقایش تیم را به این مرحله رسانده اند و این اسکوچیچ است که باید از تیم ملی برود، عده دیگر هم هستند که شمشیر را برای طارمی از روز بسته اند و از سرمربی تیم ملی دفاع می‌کنند.

به عقیده دسته دوم هر کسی که سرمربی تیم ملی باشد باید جایگاهش به عنوان سرمربی حفظ شود و هیچ بازیکنی حق این را ندارد تا مقابل سرمربی بایستد.

خیلی از نظرات احساسی است و خیلی‌ها هیجانی. بعضی‌ها منطقی اظهار نظر می‌کنند و هستند کسانی که قصه را به مسائل باشگاهی و آبی و قرمز ربط می‌دهند. در همین وانفسا یک دفعه خبر رسید که ارتش فضای مجازی این بار لشکرکشی کرده اند به صفحه اینستاگرام اسکوچیچ!

سابقه اش را داشته ایم؛ از لیونل مسی گرفته تا مجری برنامه قرعه کشی جام جهانی و خیلی‌های دیگر. بروید خودتان ببینید چه چیز‌هایی که ننوشته اند! بیایید این را هم بذاریم روی حساب خیریتی دیگر برای مهدی طارمی! بیایید این همه فحاش نباشیم و به یکدیگر توهین نکنیم.

مهدی ستاره هست قبول؛ می‌گویید اسکوچیچ در حد تیم ملی ایران نیست! این نظرتان هم محترم، اما اگر خودتان بودید چه تصمیمی می‌گرفتید؟!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید