ادامه جنجال میان طارمی و اسکوچیچ؛ مهاجم تیم ملی بر می‌گردد؟

ادامه جنجال میان طارمی و اسکوچیچ؛ مهاجم تیم ملی بر می‌گردد؟

با وجود اینکه انتظار می‌رفت با وساطت برخی از بازیکنان تیم ملی جنجال میان طارمی و اسکوچیچ به پایان برسد. اما مهاجم پورتو نسبت به حذف نام اش از فهرست دعوت شدگان به تیم ملی و حرف‌های سرمربی کروات دوباره واکنش نشان داد. 

کد خبر : ۱۰۰۵۲۶
بازدید : ۵۰۳۹

فرادید | نام مهدی طارمی از فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی در برابر لبنان و سوریه در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی خط خورده است. موضوعی که به نظر می‌رسد به دلیل توئیت جنجالی مهدی طارمی علیه دراگان اسکوچیچ باشد.

به گزارش فرادید؛ ماجرا از آن جا آغاز شد که سرمربی تیم ملی اخیرا در گفتگو با رسانه کروات vecernji گفته بود که فوتبالیست‌های ایرانی از نظر فنی و بدنی مقاوم هستند که حسادت‌برانگیز است. چیزی که آن‌ها ندارند و باید پیشرفت کنند توانایی تاکتیکی است.

اسکوچیچ همچنین گفته که آن‌ها هنوز آنقدر خوب نیستند، ولی وقتی به دراز مدت نگاه می‌کنم، به نظرم آن‌ها پیشرفت خواهند کرد و سطحشان بسیار بالا خواهد آمد.

پس از این مصاحبه، مهدی طارمی مهاجم پورتو در توئیترش علیه اسکوچیچ موضع گرفت.

او نوشت: «باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و ... از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند، ولی متاسفانه مشکلات جایی دیگر است.»

همین توئیت کافی بود تا اختلاف میان طارمی و اسکوچیچ بالا بگیرد. در نهایت هم لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی منتشر شد، اما اسم مهدی طارمی در میان آن‌ها نبود.

بلوای ادامه دار بر سر خط زدن مهدی طارمی از تیم ملی
ادامه جنجال میان طارمی و اسکوچیچ

با وجود اینکه انتظار می‌رفت با وساطت برخی از بازیکنان تیم ملی جنجال میان طارمی و اسکوچیچ به پایان برسد. اما مهاجم پورتو نسبت به حذف نام اش از فهرست دعوت شدگان به تیم ملی و حرف‌های سرمربی کروات دوباره واکنش نشان داد.

او این بار ویدیویی از تمرینات مهاجمان پروتو منتشر کرد. ویدیویی که نشان می‌داد طارمی در حال انتقال نکات آموزشی به دیگر مهاجمان تیم مشهور پرتغالی است.

فعالان ورزشی می‌گویند که طارمی با این ویدیو زیرکانه به اسکوچیچ کنایه زده است.

در این میان حمله طرفداران مهدی طارمی به صحه سرمربی تیم ملی ایران و همسرش نیز باعث شد تا دامنه این جنجال گسترده‌تر شود.

در نهایت نیز برخی از رسانه‌های ورزشی پرتغال مدعی شدند که اسکوچیچ، با طارمی تماس گرفته، اما مهاجم پورتو به این تماس پاسخی نداده است. ادعایی که البته از سوی برخی نزدیکان اسکوچیچ رد شد.

بلوای ادامه دار بر سر خط زدن مهدی طارمی از تیم ملی
طارمی به لیست تیم ملی بر می‌گردد؟

پس از بالاگرفتن جنجال میان مهاجم پورتو و سرمربی تیم ملی ایران، برخی رسانه‌ها خبر دادند که فدراسیون فوتبال برای ایجاد آرامش و آشتی میان طارمی و اسکوچیچ وارد میدان شده است.

آن‌ها مدعی اند که رئیس فدراسیون با هر دو تماس گرفته و از آن‌ها خواسته که اختلاف‌ها را کنار بگذارند.

اما این در حالی است که فدراسیون تاکنون به شکل رسمی این موضوع را مطرح نکرده است.

از طرفی برخی رسانه‌های پرتغالی نیز می‌گویند که کریم باقری استراتژی جدید برای آشتی دادن سرمربی و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

روزنامه رکورد پرتغال در شماره امروز خود اعلام کرد سرمربی کُروات از سوی فدراسیون فوتبال ایران تشویق شده تا برای حل مشکل با مهاجم تیم پورتو تلاش کند، اما این تلاش‌ها بی نتیجه مانده است. اما در حال حاضر تنها استراتژی باقی مانده استفاده از کریم باقری مربی سابق این بازیکن ایرانی است.

با این حال برخی از فعالان ورزشی پیش بینی می‌کنند که فدراسیون در روز‌های آینده اختلاف میان طارمی و اسکوچیچ را برطرف و مهاجم پورتو را به تیم ملی ایران برگرداند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید