سرگردانی ۶ ساعته مسافران شیراز – کیش

سرگردانی ۶ ساعته مسافران شیراز – کیش

مسافران که عمدتا خانواده و دارای فرزند کوچک بودند چندین ساعت در فرودگاه شیراز بدون هیچ پاسخ روشنی سرگردان هستند و مشخص نیست چه کسی باید خسارت چند میلیونی رزرو هتل مسافران در جزیره کیش که بی هیچ دلیل قانع کننده‌ای به مقصد خود نرسیدند را جبران کند.

کد خبر : ۱۰۰۵۴۶
بازدید : ۵۵۳۵

مسافران پرواز ۳۳۷۶ هواپیمایی ایران ایر که بنا بود ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه دوشنبه از فرودگاه شیراز به مقصد کیش پرواز کند با وجود گذشت بیش از ۶ ساعت از زمان پرواز، همچنان در فرودگاه مبدأ سرگردان هستند.

پورموحد یکی از مسافران این پرواز ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی شرکت هواپیمایی گفت: هیچ یک از مسئولان این شرکت حتی حاضر به حضور در بین مسافران و عذرخواهی بابت تاخیر چند ساعته و سپس ابطال پرواز نشدند.

وی افزود: در حالی که این شرکت علت لغو پرواز را شرایط نامساعد جوی فرودگاه کیش اعلام کرد، پرواز‌های دیگر شرکت‌های هواپیمایی از فرودگاه شیراز به مقصد کیش در حال انجام بود و فقط این شرکت هواپیمایی حاضر به انتقال مسافران خود نشد.

او ادامه داد: مسافران که عمدتا خانواده و دارای فرزند کوچک بودند چندین ساعت در فرودگاه شیراز بدون هیچ پاسخ روشنی سرگردان هستند و مشخص نیست چه کسی باید خسارت چند میلیونی رزرو هتل مسافران در جزیره کیش که بی هیچ دلیل قانع کننده‌ای به مقصد خود نرسیدند را جبران کند.

وی گفت: به خسارت مالی وارد شده به مسافران، آسیب روحی و روانی که بی تفاوتی مسئولان شرکت هواپیمایی آنرا تشدید کرد را نیز باید اضافه کرد.

دیگر مسافر این پرواز که خود را برزگر معرفی کرد گفت: اینکه پروازی دچار تاخیر و مشکل شود در هر کجای دنیا می‌تواند روی دهد، اما بعید است که مسئولان متعهد هیچ شرکت هواپیمایی به جای عذرخواهی و ارائه توضیح خود را از دید مسافر مخفی کنند.

وی گفت: شرکت هواپیمایی باید خسارت مالی و آسیب روحی ناشی از سرگردانی چند ساعته مسافران در فرودگاه شیراز را جبران کند و پاسخگو باشد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید