پناهنده شدن دو ملی پوش بدنسازی؛ علیرضا پیری و امیر غلام‌زادگان کجا رفتند؟

پناهنده شدن دو ملی پوش بدنسازی؛ علیرضا پیری و امیر غلام‌زادگان کجا رفتند؟

رسانه‌ها در مورد غیبت علیرضا پیری و امیر غلام‌زادگان، دو ملی پوش بدنسازی در مسیر بازگشت به ایران می‌گویند هنگامی که کاروان پرورش اندام ایران هتل دن آنخل شهر سانتاسوسانا را به مقصد فرودگاه بارسلون ترک می‌کند، مسئولان فدراسیون و کادر فنی، متوجه غیبت پیری و غلام‌زادگان می‌شوند.

کد خبر : ۱۰۰۶۰۰
بازدید : ۹۵۹۱

فرادید | تیم ملی پرورش اندام ایران گرچه، مقام اول رقابت‌های بدنسازی قهرمان جهان را در اسپانیا به دست آوردند، اما پرحاشیه به ایران بازگشتند. البته دو ملی پوش هم به ایران بازنگشتند و رسانه‌ها مدعی اند که آن‌ها درخواست پناهندگی داده‌اند.

به گزارش فرادید؛ ملی پوشان بدنسازی ایران، در رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی جهان ۲۰۲۱ به میزبانی شهر سانتاسوسانای اسپانیا توانستند با کسب ۱۰ طلا، ۷ نقره و ۵ برنز روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند.

اما این تازه ابتدای خبر خوش تیم ملی پرورش اندام بود و چیزی نگذشت که خبر درگیری برخی از ملی پوشان با مسئولان فدارسیون جهانی همه را شوکه کرد.

طبق اعلام رسانه ها، یکی از ملی پوشان با این ادعا که حق او پایمال شده، با مسئولان فدراسیون جهانی بدنسازی درگیر شده است. اتفاقی که منجر به ایجاد تبعاتی برای تیم ملی هم شد.

پناهنده شدن دو ملی پوش بدنسازی؛ علیرضا پیری و امیر غلام‌زادگان کجا رفتند؟

زد و خورد خونین در مسیر بازگشت به ایران

البته درگیری به همین جا ختم نشد و زد و خورد در کاروان تیم ملی هم ادامه پیدا کرد. در جریان این حادثه، ملی پوش شاکی یکی از هم تیمی‌های خود را در مسیر فرودگاه برای بازگشت به ایران، با جسمی سخت مورد ضرب و شتم قرار داد. دعوایی که منجر به زخمی شدن یکی از اعضای تیم ملی شد.

با این حال شرایط بازگشت به ایران، اجازه مداوای ملی پوش زخمی را نداد و بلافاصله پس از رسیدن به تهران، او را به بیمارستان طالقانی ولنجک منتقل کردند.

طبق اعلام ایسنا، محل آسیب دیدگی این ملی پوش در ناحیه سر این ورزشکار ۳ بخیه خورد.

در نهایت با گرفتن ام آر آی و سی تی اسکن و تایید سلامت کامل این ورزشکار توسط پزشکان، این ملی پوش پس از حدود یک ساعت حضور در بیمارستان راهی منزل شد.

پناهنده شدن دو ملی پوش؛ علیرضا پیری و امیر غلام‌زادگان کجا رفتند؟

رسانه‌ها در مورد غیبت دو ملی پوش بدنسازی در مسیر بازگشت به ایران می‌گویند هنگامی که کاروان پرورش اندام ایران هتل دن آنخل شهر سانتاسوسانا را به مقصد فرودگاه بارسلون ترک می‌کند، مسئولان فدراسیون و کادر فنی، متوجه غیبت پیری و غلام‌زادگان می‌شوند.

برخی فعالان رسانه‌ای مدعی اند که آن‌ها شب قبل هتل دن آنخل در سانتاسوسانا را ترک و متواری شده اند. طبق گفته آن ها، پیری و غلام‌زادگان در اسپانیا قصد پناهندگی دارند.

البته فدراسیون هنوز این موضوع را تایید و یا تکذیب نکرده است.

علیرضا پیری در رقابت‌های فیتنس چلنج توانست با کسب ۳۱۲ امتیاز به نایب قهرمانی جهان برسد. او همچنین در بخش دوبل فیتنس چلنج در رده طلایی نیز به همراه حسین رحیمی با ۴۱۲ امتیاز نایب قهرمان جهان شد.
پناهنده شدن دو ملی پوش بدنسازی؛ علیرضا پیری و امیر غلام‌زادگان کجا رفتند؟

امیر غلام‌زادگان نیز که تنها نماینده ایران در بخش فیتنس آکروباتیک بود، نتوانست به رتبه‌ای بهتر از پنجمی دست پیدا کند. هر چند او در تیرماه امسال، در دسته به اضافه ۱۷۵ سانتیمتر به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

نکته قالب توجه اینجاست که پیری و غلام زادگان پیش از این به صورت حرفه‌ای ورزش‌های دیگری را دنبال می‌کردند. طبق گزارش ها، علیرضا پیری پیش از این، در کشتی آزاد به مقام سوم کشوری و سوم رقابت‌های قهرمانی نیرو‌های مسلح رسیده است.

غلام‌زادگان هم در سال ۲۰۱۲ عضو تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران در رقابت‌های تایلند بوده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید