هواشناسی ایران؛ امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۰

هواشناسی ایران؛ امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۰

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، از امروز ۲۰ آبان ماه و تا فردا برای اغلب استان‌های کشور بارش باران و برف و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۱۰۰۶۴۱
بازدید : ۵۶۹۲

فرادید | بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی و هواشناسی ایران، امروز ۲۰ آبان ماه و طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، خوزستان، چهار محال و بختیاری بارش باران و برف و وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط نیز رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روز جمعه بارش در شمال غرب و غرب کاهش می‌یابد و علاوه بر مناطق یاد شده در خراسان شمالی، سمنان، برخی نقاط اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و غرب خلیج فارس و روز شنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، یکشنبه در غالب مناطق کشور جو آرام بوده و مجددا با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود. روز پنجشنبه و جمعه خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

آسمان تهران فردا ابری همراه با بارش باران و مه رقیق و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی شنبه نیمه ابری و مه رقیق و گاهی غبار آلوده در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۵ و ۲درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید