کدام سریال‌ها توقیف شدند؟!

کدام سریال‌ها توقیف شدند؟!

سریال فانتزی سیمافیلمی سیروس مقدم که این نیز قرار بود در باکس ماه رمضان یکی از شبکه‌ها روی آنتن برود، یکی دیگر از سریال‌های متوقف‌شده است.

کد خبر : ۱۰۰۶۵۱
بازدید : ۷۰۸۵

در پی انتشار شایعه صدور دستور رئیس صداوسیما برای توقف تولید ۱۵سریالی که در مرحله پیش‌تولید یا در آستانه تولید بودند؛ اگرچه روابط عمومی سازمان صداوسیما این خبر را تکذیب کرده، اما رسانه‌های مختلف خبر از نام‌های شناخته‌شده‌ای می‌دهند که سریال‌های جدیدشان از دستور ساخت خارج شده است.

در این زمینه بسیاری به کارگردانانی اشاره کرده‌اند که در ماه‌های اخیر خبر تولید سریال‌های جدیدشان رسانه‌ای شده بود، ولی در اخبار جدید رسانه ملی نامی از آن‌ها در فهرست سریال‌های در دست ساخت صداوسیما دیده نمی‌شود.

یکی از سایت‌های خبری هنری که بیشتر اخباری پشت پرده از صداوسیما را منتشر می‌کند؛ در تائید خبر توقف پانزده سریال مختلف تلویزیونی نوشته: «… مشخص شده است نام‌های بزرگی که قرار بود آثارشان تا اوایل ۱۴۰۱ روی آنتن برود، حالا دیگر پروژه در دست تولید ندارند»!

در میان سریال‌های متوقف‌شده، رسانه‌ها در روز‌های اخیر به آثاری مانند سریال «سوره خانم» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی دارابی و البته با نویسندگی سعید نعمت‌اله اشاره کرده‌اند که قرار بود در کنداکتور مناسبتی ماه رمضان شبکه یک قرار بگیرد. سریال فانتزی سیمافیلمی سیروس مقدم که این نیز قرار بود در باکس ماه رمضان یکی از شبکه‌ها روی آنتن برود، یکی دیگر از سریال‌های متوقف‌شده است.

البته این دو سریال تنها سریال‌هایی نیستند که به دستور رئیس تازه صداوسیما برای «ایجاد تکانی اساسی در حوزه سریال‌سازی» و «از بین بردن قدرت واسطه‌ها» تولیدشان متوقف شده بود.

رسانه‌ها در این زمینه به سریال «حضرت اجل خان (بابا) خان» سریال جدید محمدمهدی عسگرپور که قرار بود به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی برای نمایش در باکس ماه رمضان شبکه سه جلوی دوربین برود، و نیز سریال ماه رمضان شبکه دو که قرار بود به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب ساخته شود، اشاره کرده‌اند.

البته روابط عمومی رسانه ملی برای کاستن از بار منفی توقف هم‌زمان پانزده سریال مختلف، در روز‌های اخیر به انتشار گسترده اخباری درباره سریال‌هایی مانند «سلمان فارسی»، «جشن سربرون» و «طلاق» به عنوان سریال‌های در دست تولید تلویزیون اقدام کرده است. این در حالی است که پیش‌تر در اخبار و شایعات منتشرشده نام این سه سریال نیز در فهرست سریال‌های متوقف شده ذکر شده بود…

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید