تبلیغ عجیب در عمان برای سفر به شمال ایران!

تبلیغ عجیب در عمان برای سفر به شمال ایران!

در این خبر تبلیغی در عمان برای سفر به شمال ایران را می‌بینید که در آن اشاره شده فقط با ۲۵ ریال عمانی می‌توانند به شمال ایران سفر کنند.

کد خبر : ۱۰۰۷۷۳
بازدید : ۴۴۲۰

کاهش ارزش پول ملی ایران باعث شده که سفر خارجی‌ها به ایران از نظر اقتصادی برای آن‌ها به صرفه باشد. هرچند در دوره کرونا صنعت گردشگری ایران روز‌های بدی را پشت سر گذاشته، اما اکنون به نظر می‌رسد به تدریج این صنعت در حال احیا شدن است.

از آبان ماه امسال نیز مجوز حضور گردشگران خارجی در ایران صادر شده و تاکنون نیز چندین گردشگر خارجی به ایران آمده‌اند. اما سفر به ایران برای گردشگران خارجی مثلا از کشور عمان چقدر برای آن‌ها هزینه دارد؟

یک کاربر ایرانی در توییتر با انتشار یک تصویر نوشته است:

«تبلیغی در عمان برای سفر به شمال ایران، فقط با ۲۵ ریال عمانی.

حداقل دستمزد شهروند عمانی ۳۵۰ ریال عمانی است، یعنی با کمتر از ده درصد حقوق یک ماهشون می‌تونن ۷ شب و ۸ روز در شمال ایران گردش کنند. با ده درصد حداقل دستمزد در ایران چه کار‌هایی میشه انجام داد؟»

این درحالیست که متوسط حقوق کارمندان و کارگران ایران قطعا به میزانی نیست که بتوانند چند روزی را به کشور‌های عربی سفر تفریحی داشته باشند.

تبلیغ عجیب در عمان

منبع: تجارت نیوز

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    اخیرا هم در شبکه‌های اجتماعی تصویری از یک تبلیغ گردشگری به شمال ایران در عمان منتشر شده که بر اساس آن یک گردشگر عمانی تنها با ۲۵ ریال می‌تواند یک هفته به شمال ایران سفر و تفریح کند.

    حرمت‌الله رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هواپیمایی و جهانگردی ایران به تجارت‌نیوز می‌گوید: «سفر از عمان به ایران و گردش چند روزه با چنین قیمت‌هایی صحت ندارد. درست کردن چنین آگهی‌هایی و انتشار آن در فضای مجازی کار آسانی است.»

    او می‌گوید: «چنین تبلیغاتی به گردشگری ایران آسیب می‌زند و در شان ایران نیست. بلیت سفر از عمان به ایران چندین برابر این قیمتی است که در فضای مجازی منتشر شده است
    فقط قیمت پرواز رفت و برگشت از مسقط به تهران با ایرلاین های ارزان ۴۵ ریال عمان میشه صرف نظر از هزینه‌های دیگر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید