قتل شوهر خواهر بعد از ازدواج مجدد

قتل شوهر خواهر بعد از ازدواج مجدد

مرد جوان وقتی فهمید شوهرخواهرش بعد از جدایی از خواهرش ازدواج کرده است، او را به قتل رساند. متهم بعد از دستگیری به اختلاف قدیمی‌ای که با مقتول داشت اشاره کرد.

کد خبر : ۱۰۰۸۲۰
بازدید : ۷۲۱۵

مرد جوان وقتی فهمید شوهرخواهرش بعد از جدایی از خواهرش ازدواج کرده است، او را به قتل رساند. متهم بعد از دستگیری به اختلاف قدیمی‌ای که با مقتول داشت اشاره کرد.

به گزارش شرق، فروردین سال ۹۹ به دنبال وقوع درگیری خونین در جنوب تهران مأموران در محل حاضر شدند. در آن درگیری مرد ۳۵‌ساله‌ای به نام جعفر چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شده بود که ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد. بررسی‌ها نشان می‌داد جعفر از سوی برادر زن سابقش مورد حمله قرار گرفته و جان باخته است.

به‌این‌ترتیب پسر ۲۷ساله به نام شایان ردیابی و بازداشت شد و به درگیری با شوهر سابق خواهرش اعتراف کرد. متهم در بازجویی‌ها گفت: سه سال قبل جعفر به خواستگاری خواهرم آمد و آن‌ها با هم عقد کردند؛ اما در دوران عقد مدام با هم اختلاف داشتند و می‌خواستند از هم جدا شوند که با وساطت خانواده‌ها جشن عروسی را برگزار کردند و سر زندگی‌شان رفتند.

اما فقط شش ماه از ازدواجشان گذشته بود که خواهرم قهر کرد و به خانه پدرم آمد. او می‌گفت با شوهرش تفاهم ندارد و نمی‌تواند با او زندگی کند. ماجرای جدایی آن‌ها نزدیک به دو‌سال‌و‌نیم طول کشید و بالاخره درحالی‌که فقط سه سال از جشن عروسی‌شان گذشته بود، از هم جدا شدند.

شایان ادامه داد: در این سه سال خانواده ما و جعفر همیشه با هم درگیر بودیم. او در دعوا با خواهرم به ما فحاشی می‌کرد. ما هم به هواخواهی از خواهرم با او درگیر می‌شدیم. فقط چند ماه از جدایی خواهرم و شوهرش گذشته بود که متوجه شدیم جعفر بار دیگر ازدواج کرده است.

او قبلا از من پول قرض گرفته و بدهی‌اش را نداده بود. من به خاطر خواهرم چیزی نمی‌گفتم و همیشه امیدوار بودم که زندگی آن‌ها درست شود؛ اما وقتی هنوز چند ماه از جدایی‌شان نگذشته بود و جعفر دوباره ازدواج کرد، فهمیدم حق با خواهرم بوده و جعفر او را دوست نداشته است.

متهم گفت: من که از شنیدن خبر ازدواج شوهر سابق خواهرم عصبانی شده بودم، مقابل خانه‌شان رفتم و از او خواستم تا بدهی‌اش را تسویه کند؛ اما او که عصبانی بود شروع به فحاشی کرد. به من گفت زندگی او را خواهر من خراب کرده است و بدهی در واقع خسارت خراب‌شدن زندگی‌اش است و پولی نمی‌دهد. همین موضوع باعث درگیری ما با هم شد و من در اوج عصبانیت با چاقو چند ضربه به او زدم؛ اما واقعا قصد کشتن او را نداشتم.

در جریان تحقیقات همسر دوم جعفر که شاهد درگیری بود، به‌عنوان مطلع مورد بازجویی قرار گرفت. وی گفت: وقتی زنگ در خانه را زدند ما فکر کردیم لوله‌کش است، چون منتظر بودیم لوله‌کش بیاید و لوله‌های دستشویی را درست کند. بدون اینکه بپرسیم چه کسی پشت در است در را باز کردیم. یک‌دفعه متهم با عربده‌کشی و فحاشی وارد خانه شد. من و شوهرم شوکه شده بودیم.

متهم بدون اینکه فرصت حرف‌زدن بدهد، با چاقو به شوهرم حمله کرد و چندین ضربه به او زد. بدون اینکه اجازه دفاع بدهد یا حرفی بزند. من اصلا متهم را نمی‌شناختم و فقط التماس می‌کردم دست از سر شوهرم بردارد. بعد از اینکه شوهرم را به بیمارستان بردیم و برادرشوهرم را در جریان موضوع قرار دادم، مشخص شد که فرد ضارب برادرزن سابق شوهرم بوده است.

به دنبال اعتراف‌های پسر جوان، ثبت گفته‌های همسر مقتول و بازسازی صحنه جرم، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است پسر جوان به‌زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند. این در حالی است که اولیای‌دم برای او حکم قصاص خواسته‌اند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید