قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۶

قیمت بیت کوین، امروز ۲۶ آبان ماه با ۳.۸۵ درصد افت قیمت به ۵۹,۸۴۴ دلار معادل ۱,۷۳۹,۳۹۵,۷۸۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۰۸۵۵
بازدید : ۵۶۸۴

فرادید | بیت کوین به کانال ۵۰ هزاردلار سقوط کرد. امروز ۲۶ آبان ماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۳.۸۵ درصد به ۵۹,۸۴۴ دلار معادل ۱,۷۳۹,۳۹۵,۷۸۲ تومان رسید.

کمتر از یک هفته پیش بود که بیت کوین در مسیری افزایشی قرار داشت و آخرین رکورد خود را در حدود ۶۹,۰۰۰ دلار ثبت کرد. در حالی که جامعه به این فکر می‌کرد که آیا قدرت این روند صعودی برای ادامه و دستیابی به منطقه ۷۰,۰۰۰ دلاری کافی هست یا خیر، چشم انداز آن تغییر کرد.

بیت کوین ساعاتی بعد تا ۶۳,۰۰۰ دلار سقوط کرد، دوباره به ۶۵۰۰۰ دلار رسید و طی چند روز بعد بار دیگر به سمت پایین حرکت کرد. با این حال، دیروز به طور قابل توجهی وضعیت امیدوارکننده‌تر به نظر می‌رسید، زیرا بیت کوین به بالای ۶۶,۰۰۰ دلار رسید.

با این حال، این روند بهبود نیز دوام چندانی نداشت. چند ساعت بعد، این دارایی به سرعت ارزش خود را از دست داد و تا مرز حدود ۶۰۰۰۰ دلار (در Bitstamp) کاهش یافت که پایین‌ترین مارک قیمت از ۶ نوامبر (۱۵ آبان) تاکنون بود. پیش از این، معامله گران در مورد شکست حمایت غیرقابل لمس ۶۰,۰۰۰ دلار توسط بیت کوین محتاط بودند.

ارزش بازار بیت کوین امروز تا ۱.۱۵۰ تریلیون دلار کاهش یافته است که به معنای کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری تنها در یک روز است. تحلیلگران همچنان نسبت به آینده قیمت بیت کوین خوش بین هستند. داده‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر قیمت بیت کوین در حال باز پس دادن سود روز‌های گذشته است.

به عقیده مایکل ون دِپوپ برای ادامه روند صعودی در کوتاه مدت، حفظ سطوح بالاتر اهمیت دارد. وی اظهار داشت، اگر قیمت بیت کوین به بالاتر از سطح ۶۶.۴ تا ۶۶.۸ دلار برسد، می‌تواند با یک شکست صعودی، رشد زیادی را تجربه کند.

به گزارش فرادید؛ داده‌ها نشان می‌دهد که فضایی برای اهرم‌های اضافی از سوی خریداران بیت‌کوین وجود دارد که در حالت ایده‌آل شاهد ادامه تجارت در کانال صعودی است.

بیت‌کوین حالا در محدوده ۵۹ هزار دلار قرار دارد و این محدوده یک حمایت معتبر محسوب می‌شود. درست است که بیت‌کوین روندی نوسانی دارد، اما کارشناسان عقیده دارند این نوسان‌ها مقطعی است و بازار در نهایت روند صعودی خود را حفظ می‌کند.

با اینکه بیت‌کوین محدوده ۶۰ هزار دلار را از دست داده است، اما داده‌های معاملات مشتقات نشان می‌دهد معامله‌گران حرفه‌ای به افزایش قیمت بیت‌کوین تا ماه ژاویه امید دارند و معاملات long برای رسیدن قیمت بیت‌کوین تا آن محدوده زیاد است.

در صورت صعودی‌شدن بازار، نزدیک‌ترین مقاومت در ۶۲,۰۰۰ دلار خواهد بود. اولین مقاومت کلیدی در نزدیکی ۶۲،۴۰۰ دلار و سطح ۲۳.۶ درصد اصلاحی فیبوناچی است. گفتنی است که در این تحلیل سطوح فیبوناچی بر اساس حرکت نزولی قیمت از ۶۶,۳۴۹ دلار تا کف ۶۱,۱۲۶ دلاری در تنظیم شده است.

عبور قیمت از مقاومت ۶۲,۴۰۰ دلاری می‌تواند راه را برای اصلاح صعودی هموار کند. مقاومت کلیدی بعدی در ۶۳,۰۰۰ دلار خواهد بود و مقاومت سطح شکست قیمت هم در نزدیکی ۶۳,۷۵۰ دلار و سطح ۵۰ درصد اصلاحی فیبوناچی است.

اگر خریداران نتواند قیمت را تا بالای ۶۳,۰۰۰ دلار بازیابی کنند، اصلاح نزولی قیمت احتمالاً عمیق‌تر می‌شود. اولین حمایت کلیدی در نزدیکی ۶۱,۰۰۰ دلار شکل گرفته است و حمایت کلیدی بعدی در ۶۰,۰۰۰ دلار خواهد بود. در صورت شکسته‌شدن این سطح خریداران احتمالاً برای حفظ روند صعودی در کوتاه‌مدت تلاش خواهند کرد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید