آخرین رنگبندی کرونایی ایران؛ فقط ۸ شهر قرمز

آخرین رنگبندی کرونایی ایران؛ فقط ۸ شهر قرمز

تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی به ۸ مورد رسید.۳۳ شهر دیگر آبی شدند.

کد خبر : ۱۰۰۹۴۳
بازدید : ۴۷۱۱

رنگ‌بندی ۲۹ آبان در اپلیکیشن ماسک منتشر شد. تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی هم‌زمان با خروج اکثر نقاط کشور از خیز پنجم کرونا کاهش پیدا کرد و به ۸ مورد رسید.

هم‌اکنون شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر (آذربایجان غربی)، طبس، فردوس (خراسان جنوبی)، زابل (سیستان و بلوچستان)، زرند، شهربابک (کرمان) و خاتم (یزد) در وضعیت قرمز هستند.

۸ شهرستان قرمز
۵۸ شهرستان نارنجی
۲۳۶ شهرستان زرد
۱۴۶ شهرستان آبی

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۷۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۹۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۶۹ هزار و ۵۵۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۷۳۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۳۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. سه هزار و ۴۳۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۷ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۶۶۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۵۶ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۱۷۹ نفر دوز اول، ۴۴ میلیون و ۵۱ هزار و ۷۴۳ نفر دوز دوم و ۷۰۵ هزار و ۱۹۶ نفر نیز دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۰۱ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۱۱۸ دوز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته ۳۹۱ هزار و ۸۸۸ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آخرین رنگبندی کرونایی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید