هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۳۰

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۳۰

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۳۰ آبان ماه در اغلب استان‌های کشور بارندگی رخ خواهد داد.

کد خبر : ۱۰۱۰۰۵
بازدید : ۵۷۲۲

فرادید | باتوجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران امروز ۳۰ آبان ماه تداوم آلودگی را در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، کرج، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز خواهیم داشت.

همچنین امروز بارندگی، وزش باد شدید موقت، گاهی رعد و برق در استان‌های خوزستان، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، غرب خلیج فارس، تهران، البرز، قزوین، اصفهان و زنجان رخ خواهد داد.

روز دوشنبه علاوه بر این مناطق، بارش به استان‌های کردستان، جنوب آذربایجان‌های شرقی و غربی، مناطق جنوبی گیلان، مازندران، برخی مناطق یزد و شمال فارس کشیده خواهد شد. بارش در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به صورت برف خواهد بود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، سه شنبه در شمال شرق، شرق و نواحی مرکزی کشور، چهارشنبه در شمال شرق و سواحل دریای خزرو پنجشنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. غرب خلیج فارس نیز امروز (۳۰ آبان ماه) مواج حواهد بود.

آسمان تهران فردا ابری همراه با بارش باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی سه شنبهنیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید و به‌تدریج قسمتی ابری با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۳۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان با دمای ۹ و ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید