قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۶

قیمت بیت کوین، امروز ۶ آذرماه با ثبت کاهش ۷.۱۵ درصدی به ۵۴,۴۳۴ دلار معادل ۱,۶۵۳,۷۰۴,۹۲۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۱۵۳
بازدید : ۵۷۹۴

فرادید | بیت کوین با ریزش شدید قیمت همراه شد. امروز ۶ آذرماه قیمت بیت کوین با ۷.۱۵ درصد کاهش نرخ به ۵۴,۴۳۴ دلار معادل ۱,۶۵۳,۷۰۴,۹۲۰ تومان رسید.

روز گذشته بعد از اینکه قیمت بیت کوین تا زیر ۵۶,۰۰۰ سقوط کرده بود، مسیر خود به سمت ۶۰ هزار دلار را آغاز کرد و تنها ۵۰۰ دلار تا غلبه بر این سطح روانی مهم فاصله داشته، ولی تلاش آن بی نتیجه ماند و چشم انداز این ارز طی ساعت‌های بعدی به کلی تغییر کرد.

به گزارش فرادید؛ به این ترتیب قیمت بیت کوین تنها ظرف چند ساعت حدود ۵ هزار دلار سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح قیمت روزانه یعنی ۵۴,۳۰۰ دلار رسید.

این افت شدید قیمت زیان‌های سنگینی را برای تریدر‌های اهرمی به همراه داشت به طوری که ۷۰۰ میلیون دلار پوزیشن تنها ظرف یک روز لیکوئید شد.

این سقوط قیمت با حرکات مشابه در بازار‌های سهام جهانی نیز دنبال شد. به دنبال افزایش ترس از گسترش گونه جدید ویروس کرونا که این بار از کشور‌های آفریقایی نشأت می‌گیرد، شاخص صنعتی داوجونز، s&p۵۰۰، نزدک و سایر شاخص‌های محبوب نیز سقوط سنگینی را شاهد بودند.

همچنین ذخایر بیت‌کوین (BTC) در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در سه سال اخیر هدف گذاری شده است

لارک دیویس (Lark Davis)، مبلغ و سرمایه گذار باتجربه ارز‌های دیجیتال، نمودار‌هایی را به اشتراک گذاشت که پویایی ذخایر بیت کوین (BTC) صرافی‌های متمرکز را در ارتباط با قیمت آن نشان می‌دهد.

آقای دیویس این پویایی‌ها را نشانه صعودی واضح تفسیر می‌کند. به طور معمول، کاهش موجودی BTC در صرافی‌های متمرکز (CEX) با عدم علاقه به فروش فوری این کوین همراه است.

اگر بیت کوین بالاتر از حمایت ۵۵,۵۰۰ دلاری باقی بماند، می‌تواند یک موج بازیابی جدید را آغاز کند. در جهت صعودی، مقاومت اولیه نزدیک به سطح ۵۷,۰۰۰ دلار است.

اولین مقاومت کلیدی نزدیک به سطح ۵۷,۵۰۰ دلار و منطقه خط روند است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۵۷,۸۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است که بالاتر از آن قیمت ممکن است به سطح ۵۹,۲۰۰ دلار افزایش یابد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید