آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۸

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۸

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۸ آذرماه را ۸۲ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۱۲۵۶
بازدید : ۸۹۷۹

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۸ آذرماه ۸۲ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۲۹ هزار و ۷۱۱ نفر رسید.

طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹ استان کشور، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی نداشته اند.

به گزارش فرادید؛ بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۳۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۱۹۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۸۷۳ هزار و ۴۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. همچنین در شبانه روز گذشته، ۹ استان کشور شامل خوزستان، گلستان، کردستان، هرمزگان، خراسان شمالی، سمنان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی نداشته اند.

۳۳۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۸ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۵۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد، اما ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۸۴ هزار و ۲۰۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۶۱ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۶۶۱ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۶ هزار و ۱۲۳ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۶۷ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۳۶ میلیون و ۶۶ هزار و ۴۱۹ نفر رسیده است.


آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۷۹۹ هزار و ۳۱۲ نفر (۱۲۷ نفر)

۲. برزیل ۶۱۵ هزار و ۲۳۶ نفر (۲۳۶ نفر)

۳. هند ۴۶۸ هزار و ۵۵۴ نفر (۶۲۱ نفر)

۴. مکزیک ۲۹۳ هزار و ۶۱۴ نفر (۱۶۵ نفر)

۵. روسیه ۲۷۱ هزار و ۵۳۱ نفر (یک هزار و ۲۳۹ نفر)

۶. پرو ۲۰۱ هزار و ۷۱ نفر (۴۵ نفر)

۷. اندونزی ۱۴۴ هزار و ۷۲۴ نفر (۱۱ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۳ هزار و ۸۰۷ نفر (۷۸۹ نفر)

۹. ایتالیا ۱۴۰ هزار و ۴۳۰ نفر (۲۰ نفر)

۱۰. ایران ۱۲۹ هزار و ۷۸۰ نفر (۸۶)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید