قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۹

قیمت بیت کوین امروز ۹ آذر ماه با ثبت کاهش ۰.۸۹ درصد به ۵۶,۹۱۵ دلار، معادل ۱,۶۵۳,۰۳۹,۲۶۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۲۵۸
بازدید : ۷۶۸۸

فرادید | بیت کوین نسبت به روز گذشته با ریزش ناچیزی رو به راه شد. امروز ۹ آذرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۸۹ درصد به ۵۶,۹۱۵ دلار، معادل ۱,۶۵۳,۰۳۹,۲۶۰ تومان رسید.

در ۲۶ نوامبر (۵ آذر)، بیت کوین به دلیل نگرانی از بدتر شدن همه‌گیری به دلیل شناسایی نوع جدید کرونا تحت عنوان Omicron، بیش از ۹ درصد سقوط کرد. با این حال، روز یکشنبه بیت کوین بیش از ۷ درصد افزایش یافت و گاو‌ها را پیروز میدان کرده و سناریو‌های نزولی را باطل نمود.

بیت کوین برای جلوگیری از تشکیل کندل ماهانه قرمز در ماه نوامبر (آذر) باید ۶ درصد دیگر افزایش یابد. بیت کوین همچنین ۱۷.۰۳ درصد تا بازگشت به بالاترین حد خود فاصله دارد. قیمت بیت کوین افزایش جدیدی را در بالای سطوح مقاومت ۵۵,۰۰۰ دلاری و ۵۷,۰۰۰ دلاری آغاز کرد. بیت کوین حتی از سطح ۵۷,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته نیز بالاتر رفت.

قیمت حتی مقاومت ۵۸,۰۰۰ دلاری را شکست و نزدیک به سطح ۵۹,۰۰۰ دلار معامله شد. اوج نزدیک به ۵۸,۸۹۰ دلار تشکیل شده است و قیمت اکنون در حال تصحیح سود است. یک شکست به زیر سطح حمایت ۵۸,۵۰۰ دلاری وجود داشت. قیمت به زیر سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی کاهش یافت.

به گزارش فرادید؛ اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۵۸,۰۰۰ دلاری را پاک کند، ممکن است یک نزول جدید را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۵۷,۴۰۰ دلار است.

اولین حمایت عمده اکنون نزدیک به سطح ۵۶,۲۰۰ دلار در حال شکل گیری است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۵۶,۲۰۰ دلار است. این نزدیک به سطح ۵۰% اصلاح فیبوناچی در حرکت صعودی از ۵۳,۳۰۰ دلار به بالای ۵۸,۸۹۰ دلار است. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به ۵۵۰۰۰ دلار برساند.

برخی کارشناسان عقیده دارند، بازار در کوتاه‌مدت روندی رنج دارد، چون بعد از روند صعودی تا سقف تاریخی بسیاری از نهنگ‌ها و کسانی که در کف قیمتی بیت‌کوین خریدند سیو سود می‌کنند. همانطور که شاهد بودیم روی محدوده ۶۰ هزار دلار سفارش فروش برای سیو سود به شدت زیاد بود.

احتمال از دست رفتن محدوده حمایتی ۵۰ تا ۵۳ هزار دلار وجود دارد، اما به نظر می‌رسد این احتمال بسیار کم است. زمانی که بیت‌کوین سقف قبلی خود را زد عرضه بیت‌کوین توسط نهنگ‌های صرافی کراکن شروع شد و نهنگ‌های دیگر در گف قیمتی بیت‌کوین‌ها را جمع کردند و به نظر می‌رسد خرید‌ها در محدوده حمایتی توسط خریداران بلندمدت انجام شده و این می‌تواند سیگنالی مثبت برای بازار باشد.

تحلیلگران بر این باور هستند بازار یک موج صعودی دیگر در راه دارد و این موج زمانی شروع می‌شود که سقف قبلی شکسته شود. بیت‌کوین تا پایان سال ۷۰ هزار دلاری می‌شود.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید