قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۰ آذرماه با ۰.۶۰ درصد افزایش نرخ به ۵۷,۳۶۵ دلار معادل ۱,۶۸۰,۷۳۷,۱۳۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۲۸۹
بازدید : ۸۰۶۵

فرادید | نوسان همچنان در بازار بیت کوین ادامه دارد. امروز ۱۰ آذرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۶۰ درصد به ۵۷,۳۶۵ دلار معادل ۱,۶۸۰,۷۳۷,۱۳۵ تومان رسید.

در طی روز‌های آخر هفته، بیت کوین همچنان وضعیت پایداری نداشت چرا که نتوانست بر سطح ۵۵,۰۰۰ دلار غلبه کند. در آن زمان، خرس‌ها کنترل کاملی بر بازار داشتند و این دارایی را به پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی ۵۳,۵۰۰ دلار رساندند.

به گزارش فرادید؛ با این حال، صبح روز دوشنبه وضعیت به سرعت تغییر کرد، به طوری که قیمت این ارز دیجیتال بیش از ۴۰۰۰ دلار افزایش یافت و برای مدت کوتاهی از ۵۸,۰۰۰ دلار هم گذشت. چند ساعت بعد، با آغاز یک حرکت رو به بالای دیگر، این بار به ۵۹,۰۰۰ دلار رسید.

ولی این دفعه نیز درست مانند چند تلاش قبلی برای غلبه بر این سطح، BTC شکست خورد و به دنبال ریجکت شدن قیمت، تا پایین‌ترین سطح روزانه ۵۶۰۰۰ دلاری ریزش کرد. اکنون ارزش بازار بیت کوین زیر ۱.۱ تریلیون دلار باقی مانده است در حالی که چیرگی آن بر آلتکوین‌ها بسیار کمتر از ۴۲ ٪ است.

براساس داده‌های شبکه بلاک‌چین بیت‌کوین، به نظر می‌رسد بسیاری از معامله‌گران دارایی‌های خود را به صرافی‌ها منتقل کرده‌اند. این موضوع نشان از آن دارد که این گروه دست به ماشه هستند تا درصورت انتشار اخبار بد، دارایی‌های خود را نقد کنند تا در زمان مناسب‌تر، باز هم خرید داشته باشند. بر اساس این داده‌ها طی ۴ روز گذشته بیش از ۲۴هزار و ۹۵۰ بیت‌کوین وارد صرافی‌ها شده است.

نوع جدیدی از کرونا در آفریقا پیدا شده و این خبر باعث ریزش بازار‌های جهانی و طلا شده است، اما در رابطه با تاثیر این خبر بر ارز‌های دیجیتال فعلا باید صبر کنیم.

خبر کرونای جدید در وهله اول بازار رمزارز‌ها را با ریزش همراه کرد و بازار‌های مالی آسیا هم ریزش زیادی را تجربه کردند و کارشناسان عقیده دارند ریزش این بازار ادامه دارد. طبق داده‌های زنجیره‌ای و تحلیل میزان سفارش‌ها متوجه می‌شویم که بیت‌کوین دیواری حمایتی در محدوده ۵۰ هزار دلار که ریزش از این سطح به نوعی بعید به نظر می‌رسد.

یک معامله‌گر در توئیت خود نوشت: من اصلا نمی‌دانم شما برای چه اینقدر می‌ترسید این ریزش بزرگترین فرصت خرید موجود است. در نظرسنجی حساب توئیتر ارز دیجیتال بیت‌کوین ۵۰ هزار پاسخ‌دهنده پیش‌بینی کردند بیت‌کوین نوامبر را بالای ۵۰ هزار دلار به پایان می‌رساند.

اکثر کارشناسان عقیده بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ یک روند صعودی را شروع می‌کند و تا محدوده ۸۰ هزار دلار رشد می‌کند. محدوده ۶۰ هزار دلار یک محدوده مقاومتی برای بیت‌کوین محسوب می‌شود و بیت‌کوین فعلا نتوانسته این مقاومت را پشت سر بگذارد.

رشد قیمت بیت‌کوین از محدود ۵۳ تا ۵۷ هزار دلار بسیاری از معامله‌گران را غافلگیر کرده است. داده‌ها نشان می‌دهد حدود ۳۰۰ میلیون دلار در این رشد لیکوید شده است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید