سرقت مسلحانه؛ قتل طلا فروش در سمنان

سرقت مسلحانه؛ قتل طلا فروش در سمنان

دو مرد مسلح روز ۲۸ بهمن سال گذشته به یک طلافروشی در خیابان امام خمینی (ره) سمنان رفتند و دو گلوله به دست و ریه مرد جواهرفروش شلیک کردند. آن‌ها سپس به‌سرعت گریختند.

کد خبر : ۱۰۱۳۲۶
بازدید : ۱۰۵۴۸

دو سارق مسلح که به یک طلافروشی در سمنان دستبرد زده و صاحب مغازه را به قتل رسانده بودند، در انتظار حکم دادگاه به سر می‌برند. یکی از این متهمان به‌خاطر شلیک مرگ‌بار، با اتهام قتل عمدی مواجه است و دیگری اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه را در پرونده‌اش دارد.

دو مرد مسلح روز ۲۸ بهمن سال گذشته به یک طلافروشی در خیابان امام خمینی (ره) سمنان رفتند و دو گلوله به دست و ریه مرد جواهرفروش شلیک کردند. آن‌ها سپس به‌سرعت گریختند.

مرد طلافروش بلافاصله بعد از این حادثه در بیمارستان کوثر سمنان بستری شد و کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری ضاربان وارد عمل شدند. آن‌ها فهمیدند دو مرد مسلح به یک جواهرفورشی در شاهرود نیز یورش برده بودند.

ردیابی‌های گسترده پلیس سبب شد رد آن‌ها در استان گلستان شناسایی شود. بعد از شناسایی مخفیگاه متهمان در بندر درگز، سوم بهمن سال گذشته پلیس برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شد، اما متهمان که خود را در حلقه محاصره گرفتار می‌دیدند ترجیح دادند به‌جای تسلیم‌شدن بار دیگر دست به سلاح ببرند.

مأموران نیز به‌سوی آن‌ها آتش گشودند و در‌نهایت دو متهم به بن‌بست رسیدند. بعد از دستگیری این افراد، در بازرسی از خودروی آن‌ها کلت جنگی، صداخفه‌کن و ماسکی که در سرقت طلافروشی استفاده کردند نیز کشف شد.

در‌حالی‌که تحقیقات درخصوص این پرونده همچنان ادامه داشت، سحرگاه یازدهم اسفند از بیمارستان کوثر سمنان خبر رسید مرد جواهرفروش با وجود تلاش پزشکان به‌دلیل جراحت‌های ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داده است. این‌گونه بود که اتهام قتل نیز به اتهامات دو مرد مسلح افزود شد.

در‌نهایت برای شخص تیرانداز کیفرخواستی با عناوین اتهام قتل عمدی، مشارکت در سرقت مسلحانه در سمنان و شروع به سرقت مسلحانه در شاهرود صادر و برای متهم دوم نیز درخواست مجازات شد.

محمد شریف‌ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان روز گذشته گفت: با تصمیمات و تحقیقات جامع بازپرس پرونده، پرونده سرقت تکمیل و با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد و پس از اعلام نواقص از‌سوی قاضی، پرونده دوباره بررسی و نواقص رفع شد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان ادامه داد: پرونده سرقت اکنون در انتظار صدور رأی دادگاه کیفری یک سمنان است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید