وضعیت آپارتمان‌های تا ۳ میلیارد تومان در تهران

وضعیت آپارتمان‌های تا ۳ میلیارد تومان در تهران

بررسی قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان‌های فایل شده نزد واسطه‌های ملکی نشان می‌دهد بودجه معقول برای خرید خانه‌های دو خوابه میان‌متراژ بین دو تا سه میلیارد تومان است.

کد خبر : ۱۰۱۳۲۹
بازدید : ۸۰۳۱

بررسی فایل‌های موجود در بازار مسکن نشان می‌دهد بودجه معقول برای تبدیل خانه‌های اول ۴۰ تا ۶۰ مترمربعی به آپارتمان‌های دو خوابه با متراژ ۶۰ تا ۸۰ مترمربعی در بسیاری از محله‌های مصرفی تهران بین دو تا سه میلیارد تومان است.

حضور موثر دو گروه در بازار مسکن منجر به افزایش معاملات در آبان ماه شده است؛ وضعیتی که به اذعان واسطه‌های ملکی، در ۱۰ روز نخست آذرماه نیز ادامه داشته و به نظر می‌رسد در هفته‌های آتی نیز روند به همین شکل ادامه پیدا کند. این دو گروه شامل متقاضیان تبدیل به احسن و خریداران سرمایه‌ای با انگیزه سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند.

در بازار مسکن کنونی به‌دلیل فاصله زیاد سطح قیمت‌ها با استطاعت خانه اولی‌ها، خرید‌های اول بسیار اندک است؛ اما در عوض وام جدید مسکن با سقف ۴۰۰ میلیون تومان برای زوجین، برای آن دسته از متقاضیان مسکن که قصد تبدیل به احسن خانه اول خود را دارند، تا حدودی کمک‌کننده است.

همین موضوع سبب شده خانه اولی‌های دیروز که پیش یا حین ماه‌های نخست دوره جهش قیمت مسکن خرید نخستین خانه خود را انجام داده بودند، اکنون برای تبدیل به احسن و عموما با انگیزه بزرگ‌تر کردن متراژ خانه خود به بازار مسکن ورود کنند.

بررسی قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان‌های فایل شده نزد واسطه‌های ملکی نشان می‌دهد بودجه معقول برای خرید خانه‌های دو خوابه میان‌متراژ بین دو تا سه میلیارد تومان است و با چنین بودجه‌ای می‌توان در بسیاری از مناطق مصرفی شهر تهران خانه‌های ۶۰ تا ۸۰ مترمربعی عموما میانسال با سن بنای ۵ تا ۱۵ سال را تملک کرد.

قیمت آپارتمان‌

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید