استعلام قیمت و خرید نهال گردو در کمتر از 3 دقیقه

استعلام قیمت و خرید نهال گردو در کمتر از 3 دقیقه

توصیه ی اغلب نهالستان ها خرید نهال دو ساله گردو می باشد زیرا ریشه های نهال هنوز گیرایی خود را از دست نداده و به ضخامت و سختی نرسیده است، در نتیجه بسیار زودتر در زمین کشاورزی جدید امکان رشد را کسب می نماید.

کد خبر : ۱۰۱۳۴۹
بازدید : ۶۱۷۱

شاید بسیاری از افراد علاقه مند به حوزه کشاورزی، تمایل داشته باشند قبل از خرید نهال گردو، به برسی قیمت نهال گردو بپردازند. در این مقاله ما قیمت انواع خرید نهال گردو را به نقل از آریا نهال جمع آوری کرده ایم. مشخصات و قیمت 5 رقم از بهترین ارقام نهال گردو را در ادامه این مطلب با شما به اشتراک می گذاریم پس لطفا تا انتها همراه ما باشید.

خرید نهال گردو؛ با توجه با شرایط جغرافیایی و اقلیمی مورد نظر، اگر زمین کشاورزی شما فاکتور های لازم جهت کاشت و پرورش را داشته باشد، می تواند یکی از سودآورترین و ایمن ترین گام های اقتصادی در کشاورزی و باغداری قلمداد شود.

قیمت خرید نهال گردو به طور کل چگونه تعیین می گردد؟

بگذارید شاید در ابتدا برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که معیار تعیین قیمت تمام شده ی یک نهال گردو چه مواردی می باشد. در این مورد می بایست چند عامل را در مورد تعیین قیمت نهال گردو با شما در میان بگذاریم.

پایه ی نهال گردوی خریداری شده، چه می باشد؟

این به آن معناست که رقم مورد نظر شما، آیا نهال گردوی پیوندی می باشد یا از ارقام نهال گردوی بذری می باشد. مسلما نوع پایه ی نهال در عامل قیمت گذاری یکی از ارکان مهم محسوب می شود.

عامل مهم بعدی، سن نهال گردو می باشد

اغلب سنی که انواع گردو به فروش می رسند، دو و سه سال می باشد. توصیه ی اغلب نهالستان ها خرید نهال دو ساله گردو می باشد زیرا ریشه های نهال هنوز گیرایی خود را از دست نداده و به ضخامت و سختی نرسیده است، در نتیجه بسیار زودتر در زمین کشاورزی جدید امکان رشد را کسب می نماید.

اما در مقابل، نهال گردو سه ساله، به نسبت بزرگ تر می باشد، اما کار هرس و کاشت را به نسبت سخت تر می کند.

برای جمع بندی لازم است بدانید که سن نهال هم یکی از عوامل مهم در قیمت خرید نهال گردو می باشد. خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد، پس دقت حین خرید نهال بسیار مهم و ضروری می باشد.

شما همچنین می ‌توانید برای مشاهده قیمت و مشخصات انواع نهال گردو روی عبارت ( خرید نهال گردو اصلاح شده ) کلیک نمایید.

عامل مهم بعدی، نهالستان فروشنده نهال گردو می باشد

برخی از نهالستان های بزرگ و معتبر همانند آریا نهال، ارقام نهال های گردو را خودشان تولید و تکثیر می نمایند که مسلما در این بین، قیمت تمام شده ی نهال به نسبت بسیار پایین تر می شود، اما در مقابل برخی از افراد از واسطه ها نهال ها را برای فروش عرضه می نمایند که به طبع موجب گرانی ارقام نهال گردو می شود.

عوامل مهم دیگری همانند: نژاد، ایرانی یا خارجی بودن نهال هم در مورد تعیین قیمت نهال فاکتوری مهم محسوب می گردد. اما حال که با مهم ترین عوامل در تعیین قیمت نهال گردو آشنا شدیم، به معرفی و قیمت 5 نهال گردوی محبوب و پربار در ایران بپردازیم.

اولین خرید نهال گردو پیوندی پربار در ایران، نهال گردو چندلر پیوندی

بی شک یکی از پرطرفدار ترین نهال گردو در ایران و جهان، نهال گردو چندلر پیوندی می باشد. این درخت گردو یکی از پربارترین و مقاوم ترین ارقام گردو در مناطق معتدل تا نسبتا سردسیر می باشد. با باردهی 300 کیلو به ازای هر درخت 10 ساله ی بالغ، توانسته دل بسیاری از کشاورزان را به دست بیاورد.

قیمت نهال گردو چندلر پیوندی در پاییز 1400، عددی بین 240.000 تا 250.000 هزار تومان بسته به تعداد، قیمت گذاری شده است.

دومین نهال گردوی محبوب در ایران، نهال گردو فرنور پیوندی

یکی از محبوب ترین ارقام نهال گردوی پیوندی در کشور فرانسه، بی شک نهال گردو فرنور می باشد. این درخت گردو در مناطق سردسیر به عنوان درختی معجزه آسا با باردهی بی نظیر یاد می شود. از محبوبیت این نهال می توان به مغز گردوی سفید و چرب آن اشاره داشت که ارزش اقتصادی ان را بالاتر برده است.

درخت گردو فرنور همانند چندلر از باردهی 300 کیلویی برخوردار است و بهترین رقم در مناطق سردسیر به عنوان درخت گردویی دیرگل شناخته می گردد.

قیمت یک نهال گردو فرنور، در آذر ماه 1400 ، قیمتی مابین 240.000 تا 250.000 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

سومین نهال گردو پرطرفدار در ایران، نهال گردو ژنوتیپ برتر آریا نهال

از ویژگی های بارز نهال گردو ژنوتیپ آریا همین بس که خودگردافشان می باشد. این به آن معناست که با کاشت این نهال گردو، به هیچ عنوان نیاز به رقم گردافشان نخواهید داشت و گل های نر و ماده، هر دو بر روی یک شاخه قابلیت رشد را خواهند داشت.

باردهی بسیار مناسبی دارد اما سایز گردوی آن به نسبت چندلر و فرنور کمی ریز تر می باشد. پایه بذری می باشد و به همین علت قیمت بسیار مناسب و اقتصادی به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید قیمت نهال گردو ژنوتیپ برتر آریا به ازای هر راس، در آذر ماه 1400 ، 140.000 تا 150.000 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

چهارمین نهال گردوی پر فروش در بازار نهالستان گردو آریا، نهال گردو خوشه ای

بی شک از زمان دیرباز تا اکنون، یکی از پرطرفدار ترین انواع گردو در ایران، درخت گردو خوشه ای بوده است. این درخت گردو یکی از ارقام قدیمی باغات گردو محسوب می گردد و دلیل محبوبیت آن، باردهی در هر شاخه آن هم به صورت متمرکز یا اصطلاحا، خوشه ای بوده است.

این درخت گردو از ارقام پایه بذری محسوب می گردد و باردهی بسیار مناسبی دارد.

قیمت هر راس نهال گردوی خوشه ای، در آذر ماه 1400، عددی مابین 140.000 تا 150.000 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

پنجمین نهال گردوی لاکچری و خاص در ایران، نهال گردو پکان

و در انتها به یکی از خاص ترین مغزهای گردوی ایران و جهان رسیدیم، نهال گردوی آمریکایی پکان، یکی از بهترین ارقام گردو در مناطق گرمسیر که به کشاورزان امید و انگیزه ی دوباره را بخشیده است.

مغز گردی پکان یکی از جذاب ترین و کمیاب ترین گردوهای جهان محسوب می شود که با باردهی فوق العاده و مقاومت بی نظیر در مناطق گرمسیر، مورد توجه کشاورزان مناطق گرمسیر قرار گرفته است.

نهال گردوی پکان از ارقام زودگل باغات گردو محسوب می شود و تنها مناسب استفاده در آب و هوای گرمسیر می باشد.

قیمت نهال گردو پکان آمریکایی به ازای هر راس آن عددی مابین 340.000 تا 350.000 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

انتخاب نهالستانی مطمئن جهت خرید نهال گردو با خرید از آریا نهال

زمان کشاورز، هزینه ی احداث باغ گردو، فراهم آوردن نیروهای مورد نیاز نگهداری از باغ، سمپاشی، هرس، آبیاری و.. بی شماری از زحماتی را که یک باغدار به دوش می کشد، در گرو خرید نهال گردوی سالم و اصل می باشد.

آریا نهال (ariyanahal.ir) با ضمانت واقعی بازگشت کالا، گواهی قرنطینه و مجوز های لازم از جهاد کشاورزی، توانسته سالانه سهم بزرگی از فروش نهال گردو را به خود اختصاص دهد. کافیست تنها نام برند آریا نهال را سرچ کرده و وارد وب سایت شده و به مشاهده مشخصات بیش از 200 رقم نهال به همراه قیمت بپردازید. همچنین جهت تمایل به دریافت مشاوره ی رایگان در رابطه با خرید نهال، می توانید مستقیما با شماره تماس (09143336024) ارتباط بر قرار نمایید.

سایت فروشگاه نهال: ariyanahal.ir

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید