واکنش‌ها به شروع فروش فوق‌العاده خودروسازی‌ها

واکنش‌ها به شروع فروش فوق‌العاده خودروسازی‌ها

فروش فوق‌العاده شرکت‌های خودرو سازی از سر گرفته شد. برخی این اقدام خودروسازان را نادرست می‌دانند و خواستار کاهش قیمت خودرو‌ها هستند.

کد خبر : ۱۰۱۳۵۸
بازدید : ۶۷۸۲

بعد از تردید‌هایی که در مورد ادامه فروش فوق العاده خودروسازان شکل گرفته بود، دوباره خبری منتشر شد که می‌تواند تلویحا به معنای ادامه این طرح باشد.

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو به فروش فوق‌العاده خودروی ۲۰۶ اشاره کرده و از عمل به تعهدات این سازمان گفته است. البته این طرح در ۱۹ آبان اجرا شده؛ یعنی یک روز قبل از توقف افزایش قیمت‌ها.

در واقع ایران خودرو، فروش فوق‌العاده را با قیمت‌های جدید اجرا کرد، اما در ادامه ناچار به تغییر آن‌ها شد.

سایپا و ایران‌خودرو ضربات سنگینی به اقتصاد کشور وارد کردند

«این دو شرکت به اصطلاح خودروساز چنان ضربات سنگینی را به اقتصاد کشور و حتی معیشت مردم وارد کرده اند که دشمنانی که مدام از آن‌ها بعنوان کشور‌های متخاصم یاد می‌شود نتوانستند مانند این دو شرکت به کشور ما ضربه بزنند.

این دو شرکت خوب میدانند که بعنوان ویترین اقتصادی این کشور هر تصمیمشان نه تنها در حوزه خودرو، بلکه بر دیگر اقلام و اجناس نیز تأثیرگذار می‌باشد، اما با این وجود مدام بدنبال بالابردن قیمت‌ها و پایین آوردن کیفیت‌های محصولاتشان هستند. خدا خودش جواب ظلم این ظالمین را بدهد، یاعلی.»

«با این هفته و اون هفته کردن تصمیم، قیمت‌ها هر روز گرون و گرونتر می‌شوند تا شب عید هم یک گرونی دیگر. خدا به داد مردم برسه تو رو خدا تصمیمتان زود بگیرید. مردم توان ندارند واقعا.»

«تنها راه ارزان شدن خودرو واردات هستش اونم نه واردات درقبال صادرات، چون فقط خودرو ساز‌ها یا اون لابی‌های کله گنده می‌تونن وارد کنن که عملا تآثیری تو قیمت‌ها نداره باید شرکت‌های خودروسازی‌ها رو مجبور کنن که تولید خودشون رو افزایش بدن تا میزانی که بازار اشباع بشه خودش قیمت‌ها میاد پائین اون مازاد درخواست جامعه که خودرو ساز نتونه تولید کنه رو دولت باید وارد کنه بجز این باشه قیمت‌ها نه تنها نمیاد پائین بلکه بالا میره.»

«ممنون از مرامتون. اما ۱۰۰۰دستگاه خودرو ۲میلیون متقاضی همون نباشه بهتره.۱۵بار ثبت نام کردیم هنوز خودرویی برنده نشدیم. کاش میشد پر تکرار‌ها در قرعه کشی را که برنده نشده‌اند یک شانس بیشتر بدید. یا کمی هم به فکر مردم کشور خودتون باشید تا صادرات، چون موقع ورشکستگی شما دولت از حق همین ملت به شما وام کم بهره می‌دهد.»

منبع: تجارت نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید