مرگ راننده تاکسی؛ قتل یا حادثه؟!

مرگ راننده تاکسی؛ قتل یا حادثه؟!

درگیری میان آن‌ها به‌خاطر ترافیک شدید شروع شد. دعوا بالا گرفت و بهنام چند ضربه به سر و صورت جواد زد، اما درگیری با وساطت شاهدان تمام شد.

کد خبر : ۱۰۱۳۸۶
بازدید : ۸۱۸۶

مردی که متهم است در یک درگیری در ترافیک و به‌خاطر بوق‌زدن زیاد با یک راننده درگیر و باعث مرگ او شده، به‌زودی محاکمه می‌شود. به گزارش خبرنگار ما، هرچند متهم ضرباتی به مقتول وارد کرده، اما علت مرگ، بیماری قلبی او تشخیص داده شده و متهم به اتهام قتل شبه‌عمد پای میز محاکمه می‌رود.

این پرونده با تماس پلیس راهور با مرکز فوریت‌های پلیسی و اعلام یک فقره درگیری به جریان افتاد. شواهد نشان می‌داد راننده تاکسی با راننده یک خودروی سمند به نام بهنام درگیر شده بود که پس از درگیری فیزیکی جانش را از دست داد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این خصوص ادامه یافت.

بررسی‌های مأموران نشان می‌داد مقتول با زن و مردی که سوار بر یک خودرو بودند درگیر شده است. زن و مردی که با مقتول درگیر شده بودند بازداشت شدند. یکی از شاهدان به پلیس گفت: زن و مردی با مقتول درگیر شدند و یکباره سر مقتول گیج رفت و روی زمین افتاد.

او به بیمارستان منتقل شد و بعد هم ما شنیدیم که فوت کرده است. مأمور پلیس راهور که در آن درگیری شاهد ماجرا بود، گفت: من شاهد درگیری راننده تاکسی و راننده سمند بودم. درگیری میان آن‌ها به‌خاطر ترافیک شدید شروع شد. دعوا بالا گرفت و بهنام چند ضربه به سر و صورت جواد زد، اما درگیری با وساطت شاهدان تمام شد.

جواد به سمت ماشینش می‌رفت که یکباره روی زمین افتاد. این در حالی بود که همسر متهم نیز به‌دلیل شرکت در این درگیری مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: من و همسرم در ماشین بودیم که راننده تاکسی بوق زد. او به‌طور ممتد بوق می‌زد و همین باعث درگیری شد.

من برای شرکت در درگیری نرفته بودم، بلکه جلو رفتم تا کمک کنم و شوهرم را از دست مرد راننده نجات دهم. درحالی‌که فرضیه ارتباط‌داشتن مرگ جواد با ضربه‌ای که بهنام به سر و صورت او زده بود، قوت گرفته بود، کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را گرفتگی عروق کرونری قلب او اعلام کردند.

کارشناسان در گزارشی اعلام کردند عروق کرونری قلب قربانی از قبل گرفتگی شدید داشته که بر اثر استرس دچار پرخونی و ایست قلبی شده است. با اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی بهنام تحت بازجویی قرار گرفت. متهم گفت: من همراه همسرم سوار بر سمند از میدان آزادی عبور می‌کردیم که راننده تاکسی از پشت سر شروع به بوق‌زدن کرد.

من به او گفتم ترافیک است و بی‌دلیل بوق نزند. او پیاده شد و به سمت من آمد و داد و فریاد و فحاشی کرد. من گفتم در این ترافیک کجا بروم. او این‌بار هم حرف بدی زد و این‌طور بود که من هم عصبانی شدم و با هم درگیر شدیم. مردم دخالت کردند و درگیری تمام شد.

چند دقیقه بعد بار دیگر در ترافیک راننده تاکسی شروع به داد و فریاد کرد. من خیلی عصبانی شدم بااین‌حال همسرم مانع از پیاده‌شدنم شد؛ اما مرد راننده به سمت ماشین من آمد. مردم هم سعی کردند جلوی او را بگیرند که موفق نشدند. مرد راننده ضربه‌ای به من زد و من هم دو ضربه به صورتش زدم و دعوا با وساطت مأمور پلیس راهور و شاهدان تمام شد. راننده تاکسی به سمت ماشینش می‌رفت که یکباره روی زمین افتاد و سرش با زمین برخورد کرد.

من اصلا آن زمان ضربه‌ای به او نزدم. متهم در پاسخ به این سؤال که آیا از بیماری مقتول باخبر بوده است، گفت: من از بیماری او خبر نداشتم. اصلا او را نمی‌شناختم و ضربه‌ای که وارد کردم مشتی بود که به صورتش زدم و به سرش ضربه‌ای وارد نکردم.

ترافیک خیلی شدید بود و همه ما خیلی کلافه بودیم، اما مرد راننده اصلا نتوانست خودش را کنترل کند. هرچند اولیای دم مقتول که دو فرزندش هستند و در خارج از کشور زندگی می‌کنند شکایت خود را مطرح کرده و خواستار قصاص شده‌اند، اما با اظهارات این متهم و نظر کارشناسان پزشکی قانونی برای بهنام به اتهام قتل شبه‌عمد کیفرخواست صادر شد تا او در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید