تصاویر/ دوربردترین خودرو‌های الکتریکی ۲۰۲۱

تصاویر/ دوربردترین خودرو‌های الکتریکی ۲۰۲۱

سخه تک موتوره خودروی فورد موستانگ با باتری ۹۱ کیلو وات ساعتی بیشترین برد را با استفاده از چرخه تست WLTP تا ۳۷۹ مایل تولید می‌کند.

کد خبر : ۱۰۱۴۰۵
بازدید : ۷۰۰۲

در این خبر به قدرتمندترین خودرو‌های الکتریکی در دنیا که خودروسازان مختلف تولید کرده اند، پرداخته شده است.
به نقل از carmagazine؛ یکی از مهمترین فاکتور‌هایی که امروزه رانندگان در هنگام خرید خودرو‌های الکتریکی به آن توجه می‌کنند برد آن‌ها است.

توانایی پیمودن مسافت‌های طولانی بدون توقف برای خودرو‌های الکتریکی بسیار مهم است. در همین راستا برخی از شرکت‌های خودروسازی در آخرین نسل اتومبیل‌های برقی خود برد‌های قوی را برای محصولات خود طراحی کردند تا بتوانند رضایت رانندگان را جلب کنند. در ادامه این خبر با ۱۰ خودروی برتر الکتریکی که می‌توانند بیش از ۳۰۰ مایل را بدون شارژ طی کنند، آشنا می‌شوید.

تسلا
تسلا EQS: خودروی الکتریکی تسلا EQS با یک باتری ۱۰۷.۸ کیلووات ساعتی، قادر است ۴۵۳ مایل را به راحتی طی کند. گفته شده این اتومبیل برقی با خودرو‌هایی همچون بی ام و، فولکس واگن، پولستار و اشکودا در رقابت است.

ب ام و

خودروی BMW ix: خودروی iX بی ام و دارای برد ۳۸۰ مایلی است که توانایی شارژ ۱۹۵ کیلو بایتی را دارد و می‌تواند ۹۳ مایل را در ده دقیقه طی کند. گفته شده این شرکت پس از تسلا در رتبه دوم شارژدهی قرار گرفته است.

فورد موستانگ

فورد موستانگ Mach-E: نسخه تک موتوره خودروی فورد موستانگ با باتری ۹۱ کیلو وات ساعتی بیشترین برد را با استفاده از چرخه تست WLTP تا ۳۷۹ مایل تولید می‌کند.

رانندگان این خودرو می‌توانند مسافت ۲۷۳ مایلی را با باتری ۷۰ کیلو وات ساعتی طی کرده یا آن را به باتری ۹۱ کیلو وات ساعتی ارتقا دهند. همچنین امکان اینکه از پیکربندی تک موتوره و دیفرانسیل عقب استفاده کنند نیز وجود دارد.

بی ام و

بی ام و i ۴: بی ام و i ۴ یک کوپه چهار در برقی است که در تابستان در دو نسخه ۲۰۲۱ راه اندازی شد. براساس گزارش‌ها هر دونسخه دارای برد ۳۶۵ مایلی هستند. نسخه اول این خودرو ۳۳۵ اسب بخار و نسخه دوم ۵۳۷ اسب بخار را تولید می‌کنند.

تسلا

تسلا ۳: براساس گزارش‌ها شرکت تسلا علاوه بر مرسدس خودروی الکتریکی دیگر به نام تسلا ۳ دارد. تسلا سه دارای برد WLTP ۲۷۸ مایل است که شتاب صفر تا ۶۰ مایل را در ۵.۳ ثانیه طی می‌کند.

فولکس واگن
فولکس واگن ID.۳: از بین چندین نسخه فولکس واگن ID.۳ به لطف موتور الکتریکی و بسته باتری ۷۷ کیلو وات ساعتی خود بیشترین برد را دارد. این به معنای برد WLTP ۳۴۰ مایلی است که آن را جلوتر از بسیاری از رقبا و تنها کمی عقب‌تر از تسلا قرار می‌دهد.

خودرو الکتریکی
خودروی Polestar ۲: براساس گزارش‌ها، خودروی الکتریکی Polestar ۲ به طور استاندارد دارای یک باتری ۶۴ کیلو وات ساعتی است که تا ۲۷۵ مایل برد دارد.

اشکودا
اشکودا: اولین خودروی تمام الکتریکی اشکودا Enyaq نام دارد که دارای باتری ۵۸ کیلو وات ساعتی و برد WLTP ۲۵۶ مایل است.

هیوندای

هیوندای کونا الکتریک: گزارش‌ها حاکی از آن است که کونا الکتریک شرکت هیوندای از سیستم محرکه تمام الکتریکی بهره می‌برد و ۲۷۹ مایل برد را در WLTP ارائه می‌دهد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید