قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۷

قیمت بیت کوین امروز ۱۷ آذرماه با ۱.۰۴ درصد کاهش نرخ به ۵۰,۶۸۰ دلار معادل ۱,۵۷۶,۱۲۲,۶۶۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۴۷۴
بازدید : ۷۷۱۲

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۵۰ هزار دلار قرار دارد. امروز ۱۷ آذرماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۱.۰۴ درصد به ۵۰,۶۸۰ دلار معادل ۱,۵۷۶,۱۲۲,۶۶۰ تومان رسید.

چند روز گذشته برای بیت کوین روز‌های خوبی نبود. روز شنبه اعلام شد که این دارایی ۱۶ هزار دلار از ارزش خود را تنها ظرف چند ساعت از دست داده و به پایین‌ترین سطح دو ماه اخیر خود در حدود ۴۲ هزار دلار رسید.

به گزارش فرادید؛ روز یکشنبه بعد از تلاش برای بازیابی سطوح از دست رفته، قیمت به ۵۰ هزار دلار رسید، ولی خرس‌ها اجازه عبور از این سطح مهم را ندادند. به این ترتیب با ریجکت شدن قیمت، بیت‌کوین بار دیگر تا ۴۷ هزار دلار سقوط کرد.

در این مرحله گاو‌ها وارد بازی شدند و این دارایی را برای چندمین بار بالا کشیدند. این بار بیت کوین موفق شد از مقاومت پنجاه هزار دلاری عبور کند و در حال حاضر در حدود تراز ۵۰۰۰۰ دلار در نوسان است. به این ترتیب، این دارای از دیروز ۴ هزار دلار جهش پیدا کرده است.

در نتیجه این تغییرات ارزش بازار بیت کوین دوباره به حدود یک تریلیون دلار نزدیک شده است در حالی که دامیننس آن همچنان به کاهش خود ادامه داده و اکنون به حدود ۴۰ درصد می‌رسد. اگرچه بیت‌کوین رشد کرده و در محدوده ۵۰ هزار دلار معامله می‌شود، اما به نظر ریزش بازار هنوز تمام نشده و یک موج دیگر اصلاحی باقی مانده است.

برخی کارشناسان معتقدند بیت‌کوین تا ۵-۶ روز دیگر تا محدوده ۵۳ هزار دلار که همان محدوده حمایت معتبر زمان ریزش بود رشد می‌کند و بعد موج بعدی اصلاحی شروع می‌شود. احتمالا موج بعدی اصلاحی تا محدوده ۴۴ تا ۴۵ هزار دلار ادامه داشته باشد.

به نظر می‌رسد بیت‌کوین برای صعود اول باید محدوده ۵۵ هزار دلار و بعد محدوده ۷۵ هزار دلار را پشت سر بگذارد. بدون رشد قیمت تا ۷۵ هزار دلار بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری محقق نمی‌شود. تحلیلگران در رابطه با احتمال ریزش بازار می‌گویند: بیت‌کوین تا زمانی که بالای ۳۹ هزار دلار باشد روند صعودی بازار تمام نشده است.

بازار بعد از اصلاح مدتی روندی رنج دارد و بعد روند صعودی بازار شروع می‌شود. اصلاح بازار حدود یک ماه طول می‌کشد و بعد روند صعودی بازار شروع می‌شود و بیت‌کوین می‌تواند تا ۹۰ هزار دلار رشد کند.

مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت دارایی بیت وایز در حالی که پایان سال ۲۰۲۱ اندکی مانده، درباره رسیدن بهای بیت کوین به ۱۰۰هزار دلار در سال ۲۰۲۱ تردید دارد.

هوگان می‌گوید پس از سقوط شدید بازار ارز‌های دیجیتال، بعید است که قیمت بیت کوین در ۳ هفته آتی، رکورد بالاترین قیمت خود در تاریخ را بشکند. او معتقد است که بیت کوین ۱۰۰هزار دلاری می‌تواند هدف بازار در سال ۲۰۲۲ باشد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید