دستگیری برادران مسلح زورگیر در فارس

دستگیری برادران مسلح زورگیر در فارس

در این خصوص راننده و ۲ سرنشین دستگیر و در بازرسی از این خودرو یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۵ عدد فشنگ، تعدادی سلاح سرد و مقادیری طلاجات مسروقه کشف شد.

کد خبر : ۱۰۱۵۱۸
بازدید : ۷۵۱۲

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و دستگیری زورگیران مسلح منازل شهرستان‌های شمالی این استان در عملیات شب گذشته مأموران انتظامی خرمبید، خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه ۱۷ آذر در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع ۳ فقره سرقت به عنف مسلحانه منزل توسط سرنشینان یک سواری پژو پارس در حوزه شهرستان‌های آباده، اقلید و خرم‌بید، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که سارقان با یک قبضه اسلحه کمری سوژه‌های خود را انتخاب و با ترفند‌های خاصی وارد منازل مورد نظر شده و با تهدید اسلحه پس از بستن دست و پای صاحبان منزل اقدام به سرقت اشیا کم حجم و با ارزش از جمله طلاجات، موبایل، وجه نقد و ... می‌کردند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: بلافاصله طرح مهار اجرا و محور‌های ورودی و خروجی این شهرستان‌ها تحت نظر قرار گرفت و در نهایت مأموران انتظامی شهرستان خرم‌بید خودرو پژو پارس متعلق به سارقان را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کنند.

حبیبی گفت: در این خصوص راننده و ۲ سرنشین دستگیر و در بازرسی از این خودرو یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۵ عدد فشنگ، تعدادی سلاح سرد و مقادیری طلاجات مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی فارس با بیان اینکه متهمان (۳ برادر و یک پسر عمو) پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه به سرقت به عنف مسلحانه از منازل در حوزه شهرستان‌های شمالی استان فارس اقرار کردند، افزود: در این خصوص یکی دیگر از همدستان این سارقان که به سمت شیراز متواری شده بود در حوزه شهرستان "مرودشت" نیز شناسایی و دستگیر شد.

حبیبی با بیان اینکه در سوابق سارقان که ساکن شهرستان خرم‌آباد (از توابع استان لرستان) هستند ۲۵ فقره سرقت مسلحانه، یک فقره قتل و ایراد ضرب و جرح عمدی در استان‌های فارس، اصفهان و خراسان رضوی به چشم می‌خورد، به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه هشدار داد که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و این فرماندهی با مجرمان قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید