قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۰

قیمت بیت کوین امروز ۲۰ آذرماه با ۱.۱۲ درصد کاهش نرخ به ۴۸۱۲۲ دلار معادل ۱۵۲۵۸۲۸۳۱۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۵۳۸
بازدید : ۴۵۹۰

فرادید | بیت کوین بار دیگر سقوط کرد و از کانال ۵۰ هزار دلار دور شد. امروز ۲۰ آذرماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۱.۱۲ درصد به ۴۸۱۲۲ دلار معادل ۱۵۲۵۸۲۸۳۱۵ تومان رسید.

از زمان سقوط گسترده بازار در روز‌های آخر هفته، بیت کوین نتوانسته است هیچ دستاورد قابل توجهی به دست آورد و به طور قاطع بر سطح روانی ۵۰۰۰۰ دلار غلبه کند.

البته روز قبل، وقتی این ارز با قیمتی بالاتر از این خط معامله شد و حتی به ۵۲۰۰۰ دلار رسید، به نظر می‌رسید کار تمام شده است، ولی اصلاً اینطور نبود. چرا که خرس‌ها اجازه پیشروی بیشتر را ندادند. درست برعکس، آن‌ها بیت کوین را به پایین کشاندند و باعث شدند دیروز قیمت به زیر ۴۹۰۰۰ دلار برسد. در ساعات بعد، BTC با تلاشی دیگر به ۵۱۰۰۰ دلار رسید.

به گزارش فرادید؛ ولی این بار نیز نتوانست بالاتر از آن باقی بماند و با افت قیمت بعدی به زیر ۵۰۰۰۰ دلار و سطوح فعلی ریزش کرد. ارزش بازار بیت کوین اکنون تا زیر ۹۵۰ میلیارد دلار کاهش یافته و چیرگی آن بر آلتکوین‌ها حدود ۴۰ ٪ است.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۴۹۵۰۰ دلاری را پاک کند، ممکن است به حرکت خود نزولی ادامه دهد. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۴۸۰۰۰ دلار است. با کاهش سهام آمریکا و تقویت دلار آمریکا، بیت کوین روند سریع نزولی را طی کرده است. پیش بینی می‌شود فعالیت خرید ضعیف باقی بماند، که احتمال افزایش قابل توجه قیمت را در ژانویه (دی) کاهش می‌دهد.

اولین حمایت عمده اکنون نزدیک به سطح ۴۷۳۰۰ دلار در حال شکل گیری است. شکست نزولی به زیر سطح حمایت ۴۷۳۰۰ دلاری ممکن است فشار فروش را افزایش دهد. توقف بعدی خرس‌ها ممکن است ۴۶۰۰۰ دلار باشد.

اصلاحات جهانی در بازار ارز‌های دیجیتال که اکثر دارایی‌های دیجیتال را وارد محدوده رِنج شدید کرد، آب سردی بر پیکر همه معامله‌گران ارز‌های دیجیتال بود که ممکن بود به پامپ‌های قوی و دوره‌های صعودی بی‌شمار عادت کنند، اما برخی تحلیل‌گران خاطرنشان می‌کنند که سقوط کنونی هنوز به پایان نرسیده است.

به گفته کیتی استاکتون از شرکت تحلیل تکنیکال Fairfield Strategies، چشم انداز بلندمدت در بازار ارز‌های دیجیتال حتی پس از ضربه‌ی محکم به اکثر دارایی‌های دیجیتال در بازار صعودی باقی می‌ماند.

به گفته این تحلیلگر، منطقه حمایت بعدی بیت کوین ۳۷۰۰۰ دلار است که پایین‌ترین نقطه در ماه آگوست (مرداد) بود. این دارایی همچنان در خطر سقوط به آن منطقه در دو ماه آینده است. استاکتون همچنین می‌گوید که پیش‌بینی نقطه دقیق سقوط بعدی غیرممکن است، اما همچنان معتقد است که نقض منطقه حمایتی ۴۴۰۰۰ دلاری ممکن است این دارایی را مستقیماً به منطقه ۳۷۰۰۰ دلاری بعدی پرتاب کند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید