آدم ربایی برای تسویه حساب با برادرشوهر!

آدم ربایی برای تسویه حساب با برادرشوهر!

زن جوان مدعی شد با شاکی اختلاف خانوادگی داشته و به همین دلیل با اجیر کردن دو نفر نقشه سرقت و آدم‌ربایی را اجرا کرده است.

کد خبر : ۱۰۱۵۴۷
بازدید : ۵۹۶۷

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن جوانی خبر داد که برای تسویه حساب مالی با برادر همسرش دو شرور را اجیر کرده بود!

چهارم مهر ماه امسال مرد جوانی به اداره آگاهی تهران بزرگ مراجعه و از دو مرد جوان به اتهام سرقت و آدم‌ربایی شکایت کرد.

شاکی درباره جزئیات آدم‌ربایی گفت: ساعت هشت شب اول مهر، همسر برادرم با من تماس گرفت و خواست برای او کاری را انجام دهم. به دنبال تماس او، راهی منزلشان شدم که همسر برادرم به نام سودابه از من خواست او را به سمت کوهسار ببرم؛ راهی کوهسار شدیم، پس از چند لحظه دو نفر ناشناس به من حمله کرده و مرا مورد ضرب و جرح قرار داده و با زور مرا سوار خودرو کردند.

وی افزود: آن‌ها چند ساعتی من را در سطح شهر چرخانده و پس از سرقت گوشی‌های تلفن همراهم، مدارک شناسایی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، مرا رها کردند. با شکایت مرد جوان، کاراگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان آغاز شد.

بلافاصله اکیپ عملیاتی اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران تشکیل شده و به آدرس محل وقوع اعزام شدند که پس از بازبینی دوربین مداربسته اماکن عمومی و دوربین‌های کنترل ترافیکی سطح شهر مشخص شد متهمین با استفاده از ماسک و عینک صورت خود را پوشانده‌اند.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد سودابه قبل از اینکه راهی کوهسار شود با افرادی در تماس بوده است؛ با این احتمال که زن جوان در آدم‌ربایی نقش داشته، به دستور مرحع قضائی بازداشت شد.

وی در ابتدا کتمان حقیقت کرد و پس از یک روز بازداشت و انجام تحقیقات گستره در نهایت لب به اعتراف گشود و دو همدست خود را معرفی کرد. زن جوان مدعی شد با شاکی اختلاف خانوادگی داشته و به همین دلیل با اجیر کردن دو نفر نقشه سرقت و آدم‌ربایی را اجرا کرده است.

سرهنگ مرتضی نثاری؛ معاون جنایی پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: به دنیال اظهارات زن جوان، دو همدستش بازداشت شده، به جرم خود اعتراف کرده و با دستور قضائی هر سه متهم روانه زندان شدند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید